Návrat do minulosti aneb co vás v minulém roce nejvíc zajímalo – část 1

CZECH STYLE, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, LOOK, SHIRT, SHOES
Jak
už napovídá název. Připravil jsem si pro vás několik článků
a v každém se zaměřím na jedno, dvě téma, o kterém bylo z vaší
strany v minulém roce největší zájem. Je to pro mě
tak trochu i výzva do Nového roku a o to víc si práci na těchto
postech užívám! Zatímco v roce 2013 jsem volil způsob vlastní
prezentace přes Instagram články, letos to bude takto a snad se
vám i tento způsob náhledu do mého soukromého života bude
líbit. 

Přesně si pamatuji, jak jsem při prvním sledování Sexu
ve městě zatoužil po šatně hlavní hrdinky Carrie Bradshaw. Po
jedné prostorné místnosti, kam bych si uložil všechno své
oblečení a boty. Jako student s příjmem hodně mizerným jsem si
o tom mohl nechat jenom zdát a to i přesto že mi rodiče do mého rozpočtu přispívali každý měsíc štědrým kapesným a platili mi studium. Blýskat na lepší časy se začalo
až s prvními výdělky za modeling, ale sen o vlastní šatně se stále
rozplýval jako pára nad hrncem. Až k dvacátým narozeninám mi
můj tehdejší přítel Radim jako dárek nechal v našem společném
bytě vybudovat jednu malou místnustku s pár poličkami, ve které
jsem se stěží otočil, ale ten pocit, že mám konečně svou
šatnu na všechny své poklady, byl nepopsatelný! Dnes si už život
bez šatny neumím představit a pokud se stěhuji musí můj budoucí
domov splňovat kromě dalších kritérií i to ohledně vlastního
šatníku. Současná šatna je velká tak akorát, zařízena v tmavých odstínech a mám v ní uložené všechny své věci jak pro léto tak i na zimu včetně tašek, bot a dalších doplňků.

Mám
vyhraněný styl a v obchodech proto přesně vím, co hledám. Při
výběru oblečení kladu největší důraz na kvalitu materiálu,
řešení střihu, tvar, ale i nadčasovost. Nejčastěji nošeným
kouskem jsou u mně jednoznačně košile. To je velmi specifický
druh oděvu. Při jejich nákupu se vždy snažím vést radami
odborníků. Málokterá košile mi ale padne přesně na míru a
zdůrazňuje to, co chci, aby bylo zdůrazněno, takže si je
nechávám po nákupu ještě upravovat u svého kamaráda ve
vinohradském salonu.


Dále
nikdy nepohrdnu kašmírovým svetrem či cardiganem, velmi pohodlně
se ale cítím i v obyčejném tričku a džínách. Nejvíce peněz
utrácím za boty, to je má obrovská vášeň, jak říkávala už
má babička, nejdůležitější z celého outfitu jsou kvalitní a
pohodlné boty. Dále jsou to šály a tkz. nadčasové kousky,
zbytek oblečení řeším nákupem v módních řetězcích, protože
jsou většinou módní jen pár měsíců a pak už po nich ani pes
neštěkne! Velkou inspirací mi jsou David Gandy, bloggeři Robin,
Jack nebo Galla.

Czech Blondýn


first collage – photo the1stclasslife

7 thoughts on “Návrat do minulosti aneb co vás v minulém roce nejvíc zajímalo – část 1

  1. MILUJU KOŠILE! A s tou skříní jsi mě teda překvapil, alespoň vím, že nejsem blázen. Já se budu stěhovat za měsíc s přítelem a místností je tam až až, takže do takové trošku menší si dám poličky, věšáky, stůl a notebook, doplňky a budu tam mít svůj ráj dokud někdy nebude prcek 🙂 Úžasné fotky, opět!

  2. Asi to i natočím, až bude všechno finální. Chtěla bych stůl se zrcadlem z Ikea, ale stojí 5.000, tak až třeba za pár dní, jinak bychom se zbláznily z těch nákupů sedačky, televize, stolu apd.. 😀

  3. Nebo spíš udělat takový celý room tour bytu, hlavně je úžasná koupelna, na to že jsem ji navrhla skoro já :D.. A děkuju za pochvalu, to jsem nečekala :* V neděli natočím, poprvé s krátkými vlasy! 🙂

  4. Tak jsem se konečně dostala ke starým bloglovinovým postům! Takže ti toho dnes okomentuju asi více najednou:)) Každopádně jsem zvědavá, co dalšího se o Tobě ještě dočtu!

Leave a comment