Nemáš facebook? Jsi " cool! "

EXCLUSIVE, MAREK, PSYCHOLOGY
Zajímal
by mě váš názor na sociální sítě. Já sám vlastním jen jeden profil na facebooku a stačí mi. Už několikrát jsem přemýšlel
že ho zruším, protože na něm nenacházím nic zábavného,
chodím tam jen z čisté zvědavosti, abych si přečetl zajímavé
statusy svých přátel. Nemám potřebu sdílet kde se zrovna
nacházím a co tam dělám. Chci si zachovat alespoň kousek
soukromí. Pokud si chci s někým popovídat, místo dlouhého psaní
a vytváření různých smajlíků, raději zvolím prostředí
nějaké příjemné kavárny. Mám rád, když při rozhovoru vidím
druhému do očí, slyším jeho hlas, všímám si jeho výrazu a
mimiky ve tváři. Pobavila mě nedávno kamarádka, která má
profil hned na několika sociálních sítích, když z úst
vypustila „ z mnou neznámých důvodů žiju připojená ke
stejnému počtu drátů jako akutní kardiak na jednotce intenzivní
péče“. To že má ráda černý humor asi nelze přehlédnout.
Ale abych nebyl jen negativista. Líbí se mi na facebooku funkce,
kdy při ranním běhu /nebo v kterémkoli jiném čase/ mi telefon
připojený k ruce změří tepovou frekvenci a automaticky nahraje
uběhnutou trasu na můj profil, takže můj trenér má přehled o
mé disciplíně i z druhé strany zeměkoule. Co využívám během
pracovních cest je skype. Na tom jsem závislý. Zejména proto, že
je to v té chvíli jediná možnost, jak vidět svého přítele.
Když jsem ale doma, online mě tam nenajdete 🙂

Kolik
přátel máte? A znáte je opravdu všechny? Nebo jste někdy
odklikli žádost o přátelství i někomu, koho jste v životě
osobně neviděli? 

Marek

6 thoughts on “Nemáš facebook? Jsi " cool! "

  1. Třeba profilů na Facebooku mám hned několik – pracovní, osobní, testovací, starý osobní atd. Potkávám denně lidi z různých zemí a s některými se už nikdy neuvidím a chci s nimi zůstat v kontaktu – na to je FB skvělej.
    Jsem fotograf a propagace přes sociální sítě je pro mě nejjednodušší.
    Tím, že neznám dobře všechny lidi v přátelích, si samozřejmě rozmýšlím co budu a co nebudu sdílet.

    To samé pro tumblr, G+, nebo třeba i blog… je to jen nástroj a je na každém, jak ho použije.

    Potom jsou tu témata třeba o tom, jak někteří lidé kvůli přebytku sociálního života nemají čas na život osobní, ale to zase nechám někomu jinému. Všeho s mírou.

    PePe

  2. Díky Pepe!

    Ano souhlasím s názorem, že pokud chci být v kontaktu i s přáteli, které nemohu vídat osobně, je facebook užitečná, skvělá věc. Dobře funguje i jako propagace určitého produktu, ať už je to např. pro fotografa jeho fotografie.

    Marek

  3. Obdivuhodné! Já se k tomu kroku odhodlával již několikrát, ale na dotažení do konce jsem sílu zatím nenašel 🙂 Tleskám!

    Marek

  4. Vlastně to bylo hrozně jednoduché. Já díky Facebooku poznala svou největší lásku a pak šlo všechno hopem 🙂 Smazání profilu bylo hned.

Leave a Reply

