Lééto

EXCLUSIVE, SUMMER
Taky
to cítíte ve vzduchu? Léto je tady. Začíná sice oficiálně až
21. června, ale při pohledu z okna, na tropické podnebí, je
jasné, že nejoblíbenější část roku už k nám dávno
dorazila. V úterý odstartovala sezóna letního kina ve Žlutých
lázních filmem Prázdniny v Římě s úžasnou herečkou Audrey
Hepburn v hlavní roli, kdo jste nebyl, o hodně jste přišel.
Program promítání dalších filmů najdete
zde. Tropické dny jsme
s přítelem trávili na koupališti Petynka nebo u bazénu v Erpet
Golf Centru. 
Co by to bylo za léto bez letních festivalů. Koupili
jsme si lístky na náš oblíbený Open Air a Rock for People
festival. A přemýšlíme, kam pojedeme na druhou dovolenou. To, že
pro mě léto už začalo, může i fakt, že jsem si poprvé v
letošním roce pochutnal na kopečkové a točené zmrzlině a na
nohy jsem nazul /bez ponožek/ sandále od Lanvin 🙂 A jak si užíváte prvních /ne/letních dní vy?

Czech Blondýn


5 thoughts on “Lééto

  1. No kdybys jel na druhou dovolenou do Londýna, tak se ozvi, mohli by jsme udělat nějaké obyčejné focení a skočit na pivko.
    Léto je ve vzduchu, černé košile nahrazeny bílými. Zatahuji žaluzie a raději ten nečas prospím.
    Hezkej den.

  2. Přesně nějaký podobný komentář jsem od tebe očekával Pepe, ty nikdy nezklameš 🙂 Doufám, že kvůli mně, bys na chvíli, na sluníčko vylezl, kdybych se do toho Londýna rozjel 🙂

  3. Já už to léto cítím ve vzduchu taky, tolik jsem se na něj těšila! Už se nemůžu dočkat, až vyrazím na dovču nejen k moři, ale letos bych se ráda vydala poprvé do Londýna, tak snad to klapne 🙂
    jo a do letního kina se už těším neskutečně!! 🙂

Leave a Reply

