It’s my day

COURSE STYLING, EXCLUSIVE, LOOK, MAREK, SHIRT

Připravil
jsem si pro Vás dva nové seriály. S jedním vás seznámím už
dnes, druhý vám představím až o prázdninách. It’s
my day, nebude o jídle, jak jste si možná někteří
mysleli, ale o módě, domnívám se, že si články tohoto druhu už
můžu dovolit psát i já, protože jsem od začátku blogování
dost pokročil. /a přečetl asi pět odborných knih / Jednou za měsíc se
spolu zaměříme na jeden ze základních kousků šatníku.
Pánského i dámského. Dnes jsem si přichystal košile, to je můj
nejčastěji nošený oděv během pracovního týdne. A vlastně i
mimo něj. Nejoblíbenější? Možná. Spíš jsem si jejím častým
nošením, natolik zvykl, až mi přestala vadit a stala se mou
každodenní součástí.

Bílou
košili ničím nenahradíme, to všichni víme. Ale i u barevných se toho dá tolik
vymyslet.  

Weekend outfit:
Marek

Leave a Reply

