Sex s ex

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY
Včera
se mi přihodila celkem zajímavá věc. Od rána mi velmi naléhavě
vyzváněl telefon. Když jsem se rozhodl ho konečně zvednout, na
druhém konci se ozval hlas mé kamarádky Andrey. Bylo poznat že je
v úzkých. Potřebuje poradit. S někým se sejít a promluvit si o
tom co se stalo. Souhlasil jsem s odpolední schůzkou na našem
oblíbeném místě. V kavárně Café Café. Objednali jsme si a
potom mi Andrea jedním dechem vylíčila, proč se se mnou
potřebovala sejít. Nevím proč na většinu ze svých přátel
působím jako člověk, za kterým si chodí v patové situaci pro
rady. Já sám vztahovým problémům nerozumím a nemyslím si, že
bych rozdával dobrá a moudrá řešení. Ve zkratce. Andrea je ten
typ dívky, co se snaží aktivně si najít partnera. Muže, se
kterým by mohla začít budovat vztah. Bohužel, ač si po každém
rozchodu dává několik konkrétních předsevzetí, vždy skončí
se stejným typem „nevhodného“ pro plánování společné
budoucnosti. Přesně na ni sedí odstavec v jednom článku, co jsem
nedávno četl a při jejích slovech se mi, nevím proč, znovu
připoměl. Její objednávka na dokonalého partnera vždy zní
„Hledám někoho laskavého, se smyslem pro humor, nezávislého,
přitažlivého, přirozeně věrného, někoho, koho bude zajímat
můj smích, moje slzy, někoho, koho budu zajímat já celá!“ ale
proč si ze tří bilionů mužů pokaždé vybere z objednávky
„Hledám někoho hrubého, kdo baví všechny okolo jenom doma
neustále bručí, svoje nízké sebevědomí si léčí neustálými
nevěrami a potřebuje mít všechno a všechny pod kontrolou“, je
nám záhadou. Ale to není tou hlavním podstatou dnešního článku.

Přijala
pozvání na kávu od svého bývalého partnera. U něj doma. Byl to
jeden z těch „lepších“ rozchodů, kdy se dále vídáte jako
přátelé. Čas od času. Zjistila si, ještě než k němu
vyrazila, že je znovu single. Povídali si, smáli se, slovo dalo
slovo a netrvalo dlouho a už jí rozepínal podprsenku a sundával
kalhotky. To od něj nečekala a velmi ji to překvapilo. Pomilovali
se jako nikdy předtím. Vášnivě. Oba dva se shodli na tom, že to
bylo extrémně krásné. Žádné city. Alespoň podle jeho chování.
Prostě jen sex. Nezávazný. Se slibem, že to není jen jednorázový
úlet, a že se brzy zase uvidí. 

Andrea věděla, že je to špatné,
ale nedokázala na něj přestat myslet. Věděla, že to není ten
její princ, se kterým by budovala společnou domácnost a za
několik let mu oznámila, že je s ním těhotná. Ale přesto
doufala, že se v něm třeba nějaké city probudí, že se změnil
a už není takový, jaký býval dřív. Když s ním začala randit
a posléze žít, cítila se šťastná. Opravdu šťastná. A to jí
teď scházelo. A možná právě proto, se k němu zase začala
citově poutat a ve slabé chvilce by mu všechno odpustila a vzala
ho zpátky. Co byste kamarádce s takovým problémem poradili? A co
znamená, když se vyspíte se svým ex?

Czech Blondýn
Leave a Reply

