Blesk

EXCLUSIVE, GUCCI, MUSIC, PSYCHOLOGY, SUNGLASSES, WORK
Po
hodně dlouhé době jsem si včera opět stoupl před objektiv
fotoaparátu. Znovu jsem si připomněl jaké to bylo, když jsem
ještě nepracoval a přivydělával si jen modelingem. Zlaté časy?!
Trocha nostalgie. K tomu přispělo i výběr místa, tým a hlavně
fotograf, se kterým jsem spolupracoval v minulosti nesčetněkrát.
V pauze mezi focením a obědem ke mně přišel a povídá mi, “Mám
z tebe obrovskou radost, vypadáš mnohem líp, než když jsme se
viděli naposledy,
(asi před dvěma lety). Spokojeně a šťastně.
Hodně jsi se změnil. Nejen fyzicky, ale i duševně. Samozřejmě k
lepšímu”
, ujistil mě hned v
zápětí.

Přiznal
se mi také, že při našem posledním setkání jsem na něj
působil trochu arogantně, namyšleně, možná i snobsky. A nasadil
mi tím brouka do hlavy. Opravdu jsem na někoho mohl tak působit?
Za nic co jsem provedl se nestydím, o jeho slovech jsem ale stejně
večer před spaním v posteli chvíli přemýšlel. Možná měl
skutečně pravdu. Je to znát, alespoň doufám, i tady na blogu, že
jsem od začátku blogování a založení této stránky ušel
dlouhý kus cesty. Dobře si vzpomínám na články typu, koupil
jsem si tohle, tamto a ještě toto, a všechno je to neskutečně
luxusní a v obchodě jsem za to nechal majlant. Rád jsem se chlubil
novými věcmi. Vystavoval je na odiv. Dnes už to tak není. Stále
nakupuji rád a ve svých oblíbených buticích jsem častěji než
doma, ale už nemám tu potřebu se s tím s někým dělit. Stačí
mi ten můj příjemný pocit. A pochvala od přítele či nejlepší
kamarádky. 

Czech Blondýn
5 thoughts on “Blesk

  1. Občas na tebe mrknu, přiznám se, že nejdříve to bylo ze zvědavosti, ale poslední dobou mi opravdu přijdeš, že jsi dozrál.
    Hezký den 🙂

Leave a Reply

