Pokračujeme…

BALI, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, TRAVEL

Splnila se mi všechna má přání. Odletět na exotickou dovolenou s
mužem, co mi dá své srdce a v náručí si mě bude nosit.
Ubytovat se v luxusním hotelu a mít pokoj s překrásným výhledem na
přírodu indonéského ostrova. A ještě se na pláži seznámit s
českým módním návrhářem Lukášem Lindnerem. Dobře, s tím
seznámením trochu kecám, známe se s Lukášem už z Prahy a o
tom, že i on je zrovna na dovolené na Bali jsem samozřejmě
dopředu věděl a naše setkání na pláži rozhodně nebyla jen
náhoda 🙂 Mám ho tak moc rád a obdivuji jeho práci, že i Marek,
co normálně nežárlí, žárlit začal! 🙂 

Jsme oba ranní
ptáčata, takže toho během dne stihneme spoustu. Stejně tu mám ale pocit, že tu čas ubíhá dvakrát pomaleji. Byl jsem na masáži,
která mně velmi překvapila. Vlastně, nepřekvapila mě ani tak
samotná masáž, která se až na pár výjimek nelišila od
ostatních, jako její cena. Doslova za hubičku. Také jsme si
vypůjčili skútry a projeli na nich velkou část ostrova. V
příštích dnech máme v plánu např. šnorchlování. To se těší
hlavně Marek. A potom se chceme přesunout dál. Snad se i vy máte úžasně!

Czech Blondýn
Leave a Reply

