Bali – Day 1

BALI, BLOGERKY, EXCLUSIVE, TRAVEL, WELLNESS
Smiřte
se s tím nebo ne, ale všechny moje články teď budou jenom o
Bali. Je tu úžasně. Připadám si tu jako v ráji. Chtěl jsem
svůj první článek odtud začít pár informacemi o indonéském
ostrově, o tom, kde vlastně s přítelem trávíme naši první
společnou dovolenou, protože Bali je v posledních měsících
vyhledávanou destinací, ale málokdo zná její historii a kulturu.
Netuším jak to máte vy, ale já vždy, když někam cestuji a
obzvlášť poprvé, mám potřebu si o tom místě přečíst co
nejvíc informací, ať už z minulosti nebo současnosti. Nesnáším,
když někam cestuji a nemám alespoň základní představu o tom,
co mně tam čeká. To bylo mým původním plánem. O tom jsem chtěl
psát. Ale potom se stalo něco, co mně přinutilo změnit situaci a
Bali a její historii a kulturu nechat na jindy. 

Cesta letadlem byla
velice dlouhá a únavná. Hledal jsem různé způsoby jak se
zabavit. Nejprve to byl poslech hudby, četba a nakonec jsem přešel
na tablet. Už dlouhou dobu jsem unavený z blogů typu Chiary a
hledám si spíš blogerky, kde jejich styl nebude tak prvoplánový
a předvídatelný, jako je třeba právě u zmíněné Chiary. 


A
světě div se, jeden takový blog se mi podařilo najít. Jmenuje se
WeWoreWhat, vede ho sympatická Danielle a jestli ho neznáte, určitě
se podívejte, já nad jeho prohlížením strávil pěkných pár
chvil! 

Czech Blondýn
6 thoughts on “Bali – Day 1

  1. WeWoreWhat je bozi! Na blogu Chiary jsem nebyla pekne dlouho, nejak me to uz neba… prijde mi, ze se z ni uz stal jenom vesak na nove kolekce svetoznamych navrharu…
    Bali uprimne zavidim! Uzivejte! 🙂

  2. ach.. Bali <3 kamarádka tam byla loni a fotky které nafotila.. to je prostě něco úžasného <3 užívej!
    a děkuji za blogovou inspiraci! :))

Leave a Reply

