TRAVEL – Bali

BALI, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, SPRING, TRAVEL, WELLNESS
A
je to tady zase. Rok se s rokem sešel a mě dnes večer čeká
nekonečná cesta letadlem. Rozhodli jsme se s Markem odletět na
vysněnou dovolenou už teď v květnu, protože v létě máme v
plánu spoustu jiných aktivit a především bychom chtěli strávit
léto v Česku, cestováním po festivalech. Ale zpět k naší dovolené. Dlouho jsme se
rozmýšleli kam si na 14 dní odjet společně odpočinout. Že to
oba dva potřebujeme jako sůl asi nemusím zdůrazňovat. V našem
hledáčku nakonec uvízly tři destinace – Bali
, Hawaii a
Santorini
. Rozhodování to nebylo vůbec snadné, ale ze všech tří
nakonec zvítězila Bali. Podstatnou roli v její výhře hraje také
skutečnost, že se tam zrovna nachází můj kamarád, módní
návrhář Lukáš Lindner a také to, že toho o Bali víme s
přítelem ze všech tří míst nejvíc, takže hrozí nejmenší
riziko jakékoli katastrofy.

Ještě
než se ale budeme procházet po pláži, vychutnávat si koktejly a
užívat si krásnou přírodu, čeká nás velmi dlouhý a náročný
let. Já mám létání rád. Pokaždé se mi podaří se nějakým
způsobem zabavit, takže mi cesta uteče v rámci možností rychle.
V příručním zavazadle mi nikdy nechybí čtečka knih, časopis,
sluchátka s muzikou, tablet na kterém si můžu pouštět filmy a
hry. Dále je to třeba maska na spaní, protože když se stane, že
ani jedna z věcí nedokáže udržet mou pozornost, spánek to vždy
jistí. 

Letos jsem už předem smířen také s tím, že díky
krátkým časovým úsekům mezi jednotlivými přestupy, se nám
může stát, že nám některé letadlo uletí a naše cesta se hned
stane dobrodružnější.

Naši cestu a pobyt na Bali budu pečlivě dokumentovat, takže nezapomeňte sledovat facebook nebo twitter a těšit se můžete i na články.

Czech Blondýn
/photo – pinterest.com und tuulavintage.com/
4 thoughts on “TRAVEL – Bali

  1. Moc si to tam užijte!! Bali bude určitě krásné, ale mě prostě neláká z jednoho důvodu, protože to teď vidím všude, mám raději ty destinace o kterých se zas tak nemluví jako je třeba ten Mauricius, Zanzibar apd.. Užijte si let a moc se těším na vyletněné fotky <3

    http://www.katerina-f.blogspot.cz

Leave a Reply

