Dva typy

APARTMENT KARLIN, COFFEE, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, MORNING, SPRING
Zjistil
jsem, že v Praze žijí dva typy lidí. Ti, co ji milují a ti, co
ji nenávidí. Já sám sebe řadím do té první skupiny. Nikdy
bych Prahu trvale nevyměnil za žádné jiné místo. Už dávno je
součástí mého života a jako srdcová záležitost jí zůstane
navždy! Jistě, i já mám občas chvíle, kdy bych se obklopil
zelení než paneláky. Možná právě proto tolik vyhledávám
prostředí větších i menších parků, kde můžu alespoň na pár
vteřin předstírat a ošálit svůj mozek pocitem, že jsem na
“samotě u lesa”.
Ano, odjet si na týden odpočinout na chalupu v horách je fajn, ale
žít tam a probouzet se tam každé ráno bych nechtěl. Jsem
typicky městské dítě, kterému dělá dobře čilý ruch na
ulici. Bydlím v Karlíně, což je prakticky skoro v centru,
dostupnost je odtud tedy naprosto skvělá. Mám malou terasu, kde si
při slunečném ránu vychutnávám svůj šálek kávy a mlčky
pozoruji pomalu se probouzející město. Ten, kdo to alespoň jednou
zažil, mi dá určitě za pravdu, že je to krásný začátek
nového dne.

Czech Blondýn
/photo – mariannan and eike gerundt/
6 thoughts on “Dva typy

  1. už strašně moc dlouho sním o tom, že půjdu na vysokou do Prahy a přestěhuji se tam 🙂 Praha je snad to nejkrásnější město na světě ❤

  2. Já jsem měla kdysi sen, že bych mohla žít až do smrti v Praze, ale postupem času jak stárnu, tak každým dnem mám prostě radši Ostravu, kde jsem se narodila. Ale v Praze je hezky, to jo!

Leave a Reply

