Trendy kapesníček

COURSE STYLING, EXCLUSIVE, LOOK, MAREK, SPRING
Motýlky
jako módní doplněk jsem nikdy příliš nemusel. Netuším, proč
jsem nikdy nepřičichl k jejich oblibě. Několikrát jsem nad tím
rozmýšlel a jediné rozumné vysvětlení proč je nerad nosím mně
napadlo, byla averze z dětství. Už od malička nesnáším když
jsem do něčeho, nějaké věci nebo situace, přinucen, okamžitě
se mi zprotiví. Jiný příběh je to ale s kapesníčky. K nim jsem
si našel cestu sám a jsou mou velkou vášní. Baví mě je
kombinovat a nosit nejen jako doplněk k formálnímu oděvu, ale i
ve volném čase.

Protože
jsem se nikdy o módu příliš nezajímal, v překladu neznamená,
že bych po světě chodil jako nějaký hastroš, ale nikdy jsem
neměl tu touhu něco o ní studovat, číst a získávat informace o
jejím vzniku, koupil jsem si před nedávnem pár chytrých knížek
jejichž hlavním tématem je právě móda a jedna z nich se přímo
zabývá módními kapesníčky. Tím nejdůležitějším pravidlem,
co byste měli znát ještě předtím, než vůbec začnete
přemýšlet o tom, že si dnes do práce nebo na večeři s přáteli
vezmete do kapsičky saka kapesníček je, že může být výrazný
a outfitu dominovat, ale nikdy ho přebíjet.

Kapesníček
by měl vždy ladit se vším co si na sebe ten den chcete obléct.
Pokud máte např. kravatu s modrým proužkem, tak kapesníček
laďte do modré barvy. U košile je to podobné. Pokud je z modré
kostky s lehkým nádechem žluté, pak právě i ve žluté barvě
bude Váš kapesníček. Jestliže nosíte košile bílé, hledejte
spojitost jinde a to např. u ponožek, případně podle ozdoby do
klopy.

Ještě
žádný kapesníček nemáte, ale přemýšlíte nad jeho koupí?
Jsou věci do kterých se vyplatí investovat a kapesníček je
jednou z nich, je můj názor, to však neznamená, že když si
koupíte hedvábný za dva tisíce korun, udělá vám lepší službu
než ten z výprodeje za pár stovek. Kapesníček je tvárný
doplněk a rozhoduje u něj především správná velikost. Dnes je
naštěstí nabídka na trhu natolik široká, že si vybere každý! 

Marek

photo: weandfashion, GQ, hespokestyle
One thought on “Trendy kapesníček

  1. Krásný článek a perfektní výběr fotek! Naprosto souhlasím s: “může být výrazný a outfitu dominovat, ale nikdy ho přebíjet”
    Na druhou stranu bych se ale striktně nedržel vypsaných pravidel, s čím by měl kapesníček ladit, jelikož právě dodržováním pravidel člověk často ochuzuje svůj vzhled o zajímavé barevné kombinace a zábavné experimenty, které jsou samozřejmě mnohdy “neúspěšné”, ale často naopak přímo nádherné. Samozřejmě, když chcete hrát “na jistotu” tak se tyto regule hodí, ale ideální cesta je podle mého vytvořit si vlastní pravidla a vlastní styl, vlastní kombinace a tím bavit sebe i okolí. 🙂 Jinak ještě jednou pěkně napsáno!

Leave a Reply

