Být mobilní

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY
S
reklamou, kdy je psí límec kolem krku jediný způsob, jak
zabránit, abychom místo do chytrého telefonu koukali jeden na
druhého, s určitou nadsázkou před časem přišel jeden z
nejznámějších výrobců limonád. Reklama zatím běží jen ve
Spojených státech. Abyste pochopili její smysl – výrazné
červené límce se ve spotu jmenují Coca-Cola Social Media Guard,
tedy jakýsi ochránce před sociálními médii. Není přes ně
pohodlně vidět na displey telefonu, a tak se lidé po čase vracejí
ke kořenům, ke klasické komunikaci tváří v tvář.


Místo
těkavého pohledu z očí do očí a neumělého vyznání lásky
nás v dnešní době čeká několik studených slov na displey
chytrého telefonu nebo tabletu a za nimi symbol srdce. Místo
vyprávění zážitků zkratkovitý popis a několik smajlíků.
Místo vyznání plného emocí jen pár vět bez prožitku z
intonace. Není to trochu /více/ smutné? Chytré telefony způsobily
po celém světě revoluci, Vše máme po ruce. Maily, fotografie,
internet…
Také mi přišla docela zajímavá studie, co zveřejnil
server WebMD, ve které bylo, že sedmdesát procent lidí kontroluje
svůj chytrý telefon ihned v hodině probuzení. A v době, kdy
jdeme spát, si mobil projde více než polovina lidí. Docela
alarmující čísla, nemyslíte? A jaký názor na chytré telefony
máte Vy?

Czech Blondýn
7 thoughts on “Být mobilní

  1. Já teda mobil potřebuji jen tehdy když nejsem s přítelem, neustále si spolu píšeme a teď momentálně mám v mobilu 13.989 zpráv. Mám mobil na volání, psaní sms a hlavně poznámek, na pár “hrozivých” fotek a budík. Ale jinak mi telefon nechybí vůbec 🙂

    http://www.katerina-f.blogspot.cz

  2. Přesně tak, to jsem ráda, že to tak má další člověk, ono mi totiž přijde, že každý tlemí už jen do telefonu. A kord pro mě je to šílené, ráda píšu na papír, třeba klidně dopisy a to v dnešní době je považováno za nemožné. :/

  3. A to už se skutečně moc nevidí. Dnes je psaní dopisů považováno skoro za něco, za co by se měl dotyčný nebo dotyčná stydět! Přitom, takový dopis dokáže majitele potěšit mnohdy mnohem víc, než textová zpráva…

  4. No já si taky myslím. Já třeba psala dopisy svým bývalým, když chlap to ze sebe nedostal :D.. Pomáhalo mi to vyrvat ze srdce a z hlavy emoce a myšlení. Stejně poslední dobou přemýšlím, že celý život hrozně ráda píšu a chtěla bych jít na cestu spisovatelky, ale to je asi moc složité a obtížné a spíš takové snění :(..

Leave a Reply

