O blogování

BLOGERKY, EXCLUSIVE, MAREK

Přišel
mi včera docela zajímavý email. Mezi všemi těmi pracovními byl
příjemným osvěžením. Slečna Renata mi v něm psala, že se jí
líbí mé články, jak je fajn, že v dnešní době již neblogují
jen slečny ale i chlapci a nechávají nahlédnout do svého světa,
ve kterém se málokterá žena vyzná. Že muži dovedou pít bez
žízně a ženy mluvit bez tématu, je věčná story!
Žert. Ale
zpět k dopisu. Mimo jiné, co tu nechci na blogu zveřejňovat,
protože mi to přijde až moc osobní, se mně Renata ptala, jaké
blogy mám rád a které každý den sleduji. Což mi přišlo jako
skvělý nápad na další článek, takže bych se rád se svou
odpovědí podělil s vámi se všemi.

 Abych se přiznal, moc jich
není. Ještě v minulém roce jsem o blogování neměl sebemenší
tušení. Mou náplní a o co jsem se hodně zajímal, byla spíše
má práce, sport, cestování a přátelé. Samozřejmě že jsem
občas nahlédl do nějakého toho internetového módního magazínu,
ale to bylo tak všechno. Že můžu svůj život sdílet i jinak než
jen fotkami přes Instagram, že existuje něco víc, virtuální
svět, malá virtuální planetka blogerů a převážně blogerek,
mi ukázal až můj současný přítel. Sám sebe jsem překvapil,
jak moc se mi to zalíbilo. V práci se za počítačem nasedím až
dost a proto pro mě byla představa, že za obrazovkou PC trávím i
svůj volný čas, nepředstavitelná! Ale ono se tak stalo. Kromě
času co strávím nad psaním jednoho článku /a nemám na mysli
jen tu fázi psaní, která je ze všech fází ta nejlehčí, ale
vymyslet téma, poskládat ho do příběhu, přidat fotky/, je
chorobně nakažlivé objevování zcela nových blogů. To je teprve
žrout času. Je tolik zajímavých stránek co nabízí tolik
inspirace, jak se hezky obléct, zpestřit si svůj život a udělat
si ho krásnějším. Z českých luhů a hájů mám rád např.
Style Cookbook nebo We and Fashion. Ze slovenských blogů se
mi velmi páčí
Le Simple a Style of Becca. Proč? Jsou to blogy u kterých mám pocit, že jejich prohlížením neztrácím čas, že svůj drahocenný čas, kterého nikdy není dost, vkládám do něčeho, co má smysl a čeho chci být součástí.

PS: Něco pro pány – je
to teprve pár dní co jsem objevil
He Spoke Style. Ale už teď jsem
si na něm vypěstoval pěknou závislost! Je to přesně můj šálek
kávy!  


Marek
4 thoughts on “O blogování

  1. Já jsem naposledy blogovala ještě jako puberťačka, ale chybělo mi to, a tak jsem se k tomu rozhodla vrátit. A je docela fajn zjistit, že blogy, které jsem sledovala tehdy, jsou ještě stále aktivní i po tolika letech. Mnohem radši než módní v poslední době čtu ty osobní, ostatní si radši nechám vážně jen pro instagramový účet, protože jen málokdy se stává, že by módní bloger dokázal k fotkám přidat i text, který by mě bavil a něco mi dal… 🙂

Leave a Reply

