Camouflage

COURSE STYLING, EXCLUSIVE, LOOK, MAREK, SHOES, SPRING, STREET STYLE

Módní
trendy nemám čas sledovat. Že je něco in a cool si všimnu, až
když to nosí všichni kolem mě a většinou to bije do očí.
Hrozně rád bych sledoval i módní přehlídky svých oblíbených
návrhářů a značek, když už je dnes možné ležet v posteli a
mít jen přístup k internetu, ale ten čas mi to nechce dovolit. A
co si budeme povídat, práce a kariérní růst jsou tisíckrát
důležitější, než co se bude příští rok v létě nosit.
Móda, sport, hudba apod. jsou jen činnosti na odreagování,
relaxaci a vyplnění prázdné chvíle, pokud ale takové chvíle ve
vašem životě zrovna nejsou, dokážete se bez nich v klidu nějaký
čas obejít. Alespoň já ano.


Posledním
trendem, kterého jsem si na pár lidech všiml, lidech co znám a co
vím, že je pro ně móda více než jen obyčejným koníčkem, a
co se mi líbí, je camouflage vzor. Kombinovat maskáčovinu s
oblekovou látkou ale není nic jednoduchého. Po pečlivém zvážení
všech pro a proti a po důkladném hledání, jsem si nakonec ve
svém oblíbeném obchůdku na Praze 1 vybral camouflage košili. To
jsme s přítelem shledali jako ten nejideálnější kousek pro mou
osobu, co se bude hodit i na oficiální schůzky a byznys, protože
jinak je maskáčový vzor vhodný spíše pro volný čas než
podnikání. To že jsem si já vybral pouze košili však neznamená,
že by se mi nelíbila např. saka v tomto specifickém vzhledu
původně určeném jen pro armádu, takže je docela dost možné,
že časem ještě něco do svého šatníku dokoupím. Za pozornost
stojí i doplňky jako jsou pásky nebo kravaty.

Marek
One thought on “Camouflage

  1. ja som toho isteho nazoru. Sice krasny vzor, aj pre oko, ale skombinovat to nemusi byt vobec lahke. a kiez by mal den 48 hod aj na ine ako len pracovne veci! 😉

Leave a Reply

