Při pátku…

COFFEE, EXCLUSIVE, FLOWERS, FOOD AND DRINK, HEALTHY LIFESTYLE, INSTAGRAM, SPRING, TRAVEL

Jak
užíváte krásného slunečného počasí? Já velmi. Každou
volnou chvíli se procházím po nábřeží nebo Letné a nasávám
jarní pohodu. Na Letné jsem si oblíbil Bistro 8, podnik co svým
hostům servíruje výtečné polévky nebo třeba pomazánky. Ve
čtvrtek jsem se poprvé odhodlal a vyrazil na letošní první jarní
běh. Ten pocit, když jsem se po půl hodině aktivního běhu
vrátil domů, je slovy nepopsatelný. Pokud máte stejně jako já
raději cvičení venku než v uzavřených místnostech ve fitness
centrech nebo doma, je správný čas nazout tenisky a připomenout
si jaké to je. S přítelem také přemýšlíme o dovolené. Oba
dva bychom ji potřebovali jako sůl, na chvíli opustit pracovní
prostředí a vypnout. Rádi bychom zase strávili pár chvil jenom
spolu na nějakém hezkém a teplém místečku, jen se prozatím
nemůžeme rozhodnout na jakém. Hawaii, Bali nebo Santorini? Co
myslíte Vy? 

Czech Blondýn
/druhá collage – photo tuulavintage.com/
3 thoughts on “Při pátku…

Leave a Reply

