Berlín

BERLIN, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, MAREK, SPRING, TRAVEL, WORK
Minulý
týden jsem odjel na dva dny pracovně do Berlína. I přesto že to
byla cesta ryze pracovní a já byl po celý den zaměstnán převážně
meetingy a pobíhal z jedné schůzky na druhou, našel jsem si občas
krátkou chvíli se zastavit a nasát úžasnou berlínskou
atmosféru. 

Na Berlíně se mi líbí jeho specifickost. Je
inspirativní a uvolněné. Přistěhovali se sem a zamilovali si ho
umělci z celého světa a dnes čítá kolem třímilionů obyvatel.
Ať už do berlínských ulic vylezete s vrabčím hnízdem na hlavě
nebo nechtěně roztrhanými punčocháči, do stylu německého
hlavního města jednoduše zapadnete. Berlín je co se týče
oblečení a vizáže konkrétně, hodně alternativním místem. To
se vám u nás nestane. Přijel jsem zrovna do krásného jarního
počasí, atak nebyla nouze o zaplněné parky, kde berlíňané
pořádali pikniky a lenošili na dece. I já si chvíli poseděl a
načerpal novou energii do zbytku dne. A bylo mi moc dobře. 

Druhý
den jsem se zaměřil na obchody. Přítel se mnou bohužel nemohl
jet a proto jsem se rozhodl mu udělat radost malým dárkem. A
protože jsem přesně věděl, čím mu udělám radost největší,
mé kroky vedli do designových obchůdků, kde zaujímají čestné
první místo věci s historií i příběhem. Berlín je místo pro
všechny. I malé dítě tu dokáže respektovat nejrůznější
barvy pleti. A je to na tom to nejhezčí, ne?

Marek
One thought on “Berlín

  1. Já bydlím v Německu a v Berlíně jsem ještě nebyla, což považuju za velké mínus. Bohužel jaksi nebyl čas. Bydlím blíž u Švýcarska a Francie, takže když mam čas, jedu samozřejmě tam a nebo do Česka. Co si budu nalhávat, i když ve Francii mají opravdu hodně dobrot, nad českýho buřta nebo guláš neni. Takže Berlín asi zase nějakej rok počká, že ano. Achjooo…

Leave a Reply

