(Moje) ranní rutina

BEAUTY, COFFEE, EXCLUSIVE, JOGA, LOOK, MAREK, MORNING
Včerejší
déšť nepřestával ani ve večerních hodinách a proto jsem
využil chvíle a dopsal článek, který jsem na blogu chtěl
publikovat již dříve, ale potřeboval jsem nakonec trochu více
času na jeho dokončení. Je to článek ve kterém se spolu
podíváme na moje ranní rituály. Podobné posty si rád pročítám
na blozích co jsem si během svého krátkého blogování stačil
oblíbit, takže byla jen otázka kdy se do tohoto tématu vrhnu i
já. 
Každý
den začínám krátkým cvičením. Protáhnout rozespalé tělo pár
joginskými cviky dopomůže k okysličení mozku a jasnější
mysli. Následuje sklenice vlažné vody s citrónem a samozřejmě
nesmí chybět čerstvá ranní káva, bez které by to opravdu nešlo
a můj výkon by byl přes den méně než poloviční. Přes noc,
během spánku, probíhá v našich tělech hned několik procesů.
Potíme se, na obličeji se množí bakterie a maz, tudíž není nic
přirozenějšího, než se ráno osprchovat a na pleť stejně jako
večer použít peeling a čistící vodu.

Vousy
si nechávám narůst málokdy, takže po sprše následuje holení.
Holím se obden. Záleží co mám ten den na programu. Pokud vím,
že mám před sebou důležitou schůzi, mít čistou a oholenou
tvář je pro mě prioritou. Na trhu se to hemží kosmetickými
značkami a není snadné si vybrat ten správný produkt co
nezpůsobí zarudnutí a podráždění pokožky. Obloukem se vyhýbám
gelům na holení, které stačí nanést na ruce a vetřít do
pokožky. Štětky na holení mají opravdu dobrý význam a nejsou v
obchodech jen na podívanou, pěnu zapracují do tváře mnohem lépe
než ruka a holení /kvalitní/ žiletkou je šetrnější a
podráždění pleti minimální. Po holení nikdy nezapomínám na
krémy. Balzám po holení, hydratační krém. V dnešní době už
si muž nevystačí pouze s vodou a mýdlem. Hlavně v zimě je
potřeba se o pleť starat důkladněji než po zbytek roku, protože
mráz ji vysouší a špatně vyživený obličej se posléze odmění
nepříjemnými pupínky a rychlejším stárnutím. Na unavené oči
používám kapky do očí Visine. Kruhy pod očima zamaskuji
korektorem YSL Touche Éclat, co si tajně půjčuji z kosmetické
taštičky svého přítele 🙂
Posledním
bodem je oblékání. Jako malý školák jsem si vždy připravoval
oblečení na druhý den do školy večer předem, to mi v dospělosti
nezůstalo a outfit si vybírám na poslední chvíli. V hlavě už
mám nějakou představu o tom co si na sebe obleču takže mi tento
úkol nezabere víc než pár minut. 

Marek
/photo – pinterest/

5 thoughts on “(Moje) ranní rutina

  1. A čo používaš na holenie? Elektrický holiaci strojček?

    Btw, pozrel by som si aj čisto (ranný) kozmetický príspevok na tvojom blogu 😉

Leave a comment