Jaro

EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, INSTAGRAM, MAREK, PSYCHOLOGY, SPRING
Čím
jiným odstartovat jarní sezonu než článkem o lásce? 

Televize i
kina na nás chrlí jeden příběh o dokonalé lásce za druhým.
Obvykle v něm dokonalý muž najde dokonalou ženu, překonají
všechna úskalí, dají si políbení a pokud neumřeli, žijí
dodnes. Skutečný život je příběhům z pera šikovných
scénaristů na hony vzdálený. Dokonalá není ona ani on a
dokonalý obvykle není ani jejich vztah. Přesto si v sobě touhu po
pohádkové lásce a princi na bílém koni, po panu Božském neseme
celý život. Doba z nás udělala muže a ženy, kteří se snaží
být perfektní za všech okolností. Na plný výkon jedeme v práci,
doma, mezi přáteli…

I já v tomto tempu dokonalosti několik let
úspěšně proplouval. Až ke konci roku mně něco zlomilo. Byl
jsem naštvaný na všechny kolem sebe. Hluboký smutek mě ochromil,
nechtělo se mi vůbec nic dělat. Až příchod mého současného
přítele Marka mi vlil novou krev do žil. Vždycky je naděje se
vrátit ke svému světlu, co vás dělá šťastnými, i když je
schované v temnotě. Upřímně cítím, že právě on by mohl být
ten pravý! V prvních týdnech, měsících ovlivňují každý
vztah chemické pochody v těle. Prostě potkáte vhodný objekt,
hormony se vzbouří a o více se už nemusíte starat. Co se ale
stane, když zamilovanost opadne a s nimi i růžové brýle? Já
tvrdím to nevzdávat. Je to jedinečná příležitost poznat, koho
jste si to vlastně vybrali za partnera. S dobrými i špatnými
stránkami. Naše zamilovanost s Markem ještě stále trvá. Oba
zažíváme ten nejkrásnější a nejvášnivější vztah. Hodíme
se k sobě povahově i fyzicky. Jestli nám okolí fandí nebo
nepřeje, je nám jedno. Nejdůležitější pro nás je, že jsme
spokojení my. Jaro je tu od včerejšího dne oficiálně. Teplo a
zářící slunce na obloze mně neskutečně dobíjí energií a
inspirací, takže je možné, že začnu na blog opět přispívat o
trošičku víc. 

První jarní den jsme s přítelem strávili
procházkou po nábřeží, kde to oba milujeme a večeří ve
výborné restauraci U Stolu u náměstí Jiřího z Poděbrad.

Czech Blondýn 
/použity úryvky z magazínu Harper Bazaar/
8 thoughts on “Jaro

  1. Život je jen náhoda :-), jednou jsi dole, jednou nahoře :-). Život plyne ….. :-). A mne už to taky nebaví, jet na plný plyn. Je třeba zvolnit tempo, jinak si ten život ani neužijem . Ať vám to vydrží :-). Cikupka

Leave a Reply

