Tenisky

COURSE STYLING, EXCLUSIVE, GUCCI, LOOK, SHOES, SPRING, STREET STYLE
photo – Jules

skolastylu.cz

Nevím
jak vy, ale já o víkendu poprvé v letošním roce provětral své
jarní tenisky. Přišlo mi že je konečně to správné počasí je
probudit ze zimního spánku a opět se s nimi pochlubit světu. Také
jsem schoval do krabic všechny své zimní poklady, z větší části
nevyužité, protože Ta zima, kterou každý očekával, se
nekonala, a na hory jsme se s přítelem nakonec dostali jen jednou.
Prázdné místo v šatníku a hlavně v botníku jsem vyplnil kousky
připravenými na jaro. Jsou mezi nimi jak ty staré, tak už i nové,
které jsem si ulovil minulý týden při nákupech s kamarádkou v
Parndorfu a už se mi v hlavě rýsují zřetelné obrazce prvních,
jak pracovních tak volnočasových jarních outfitů. 

Czech Blondýn

stockholmstreetstyle and mytheresa

One thought on “Tenisky

Leave a Reply

