V neděli ráno

COFFEE, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, MORNING, SPRING
Ano,
já vím, vzal jsem si malé blogové volno. Ale pokud jste na blog
občas nakoukli, mohli jste si všimnout, že i během mé
nepřítomnosti zůstal nadále aktivní, když začal postupně se
svými prvními články přispívat přítel Marek. A vypadá to že
ho blogování baví. Já se tak mohu s klidným svědomím, že je o
moje dítě skvěle postaráno, vrátit k oblíbeným činnostem,
které jsem s blogem podváděl a dlouho je zanedbával.


Nedělní
ráno bylo od malička ze všech mých rán to nejoblíbenější.
Nemuselo se brzy vstávat, probouzet se za zvuku budíku, mohl jsem
si v klidu vychutnat svůj ranní kávový rituál, nikam nespěchat,
nebyly přede mnou žádné povinnosti. V pozdním dopoledni se
obvykle vyrazilo na brunch, cestou domů se za hezkého počasí
prošlo po náplavce, nakoupila se čerstvá zelenina a ovoce, ze
které se později téhož dne umíchali lahodné a hlavně zdravé
koktejly. Ty jsme popíjeli na terase a kochali se výhledem na
odpočívající Prahu. 

Dnešní ráno bylo ale ještě něčím
vyjímečnější. Poprvé jsem ve vzduchu, když jsem ještě po
probuzení zůstal ležet v posteli při dokořán otevřeném okně,
ucítil jaro! Také vás pohled na sluncem zalitou ulici před vaším
domem dobije energií?

Czech Blondýn
4 thoughts on “V neděli ráno

  1. Tyjo, já naštěstí pracuju v noci a přes den sem zavřenej ve své “hrobce”, ale dnes v Londýně tak svítilo, že jsem aji chvíli přemýšlel, že bych snad někam šel.
    (Zatáhl jsem závěsy a projíždím blogy.)

  2. I já dnešek trávil, narozdíl od včerejšího dne, téměř skoro celý doma! Protože mám příští týden náročný, snažím se odpočívat a zbytečně nechodit :)) ale každému podle jeho gusta!

Leave a Reply

