Hrdina dne

EXCLUSIVE
Jako
scéna vystřižená ze Sexu ve městě. Jako jeho hlavní hrdinka
Carrie Bradshaw sedím před obrazovkou svého počítače, položeném
na pracovním stole, u otevřeného okna s výhledem na ulici před
domem, s cigaretou v jedné ruce a skleničkou opojného drinku v
druhé. Rovněž jako Carrie mi hlavou běhá nespočet otázek na
které se snažím najít odpovědi. Nejsou to ale otázky ohledně
sexu, nýbrž o budoucnosti tohoto blogu.

Přemýšlím
jak začít svůj poslední článek. V poslední době co jsem na
blogu nepublikoval žádný post, protože jsem časově nestíhal
skloubit svůj pracovní a osobní život, jsem alespoň přemýšlel
o budoucnosti svého dítěte. Jakým směrem ho chci vést dál.
Jak spojit všechno co mám rád. Jak ho udělat ještě
atraktivnějším a zajímavějším v době, kdy je nemít blog něco
podobného jako nemít účet na facebooku. Je kolem mě x dalších
blogů, které svou práci odvádí více než dobře, a já, protože
nenacházím momentálně tu správnou čáru na které by šlo
skloubit pracovní i osobní život dohromady, upadám do větší a
větší blogové deprese a atapie. Blogger co nebloguje není moc
zajímavý! Možná je to jen chvilková záležitost. Možná trvalý
stav mysli. 

Začít
pochybovat o tom, zda má tohle všechno smysl jsem začal ve chvíli,
kdy jsem začal kvůli práci a blogování zanedbávat svého
přítele. Uvědomil jsem si, že takhle to dál nejde a že pokud o
něj nechci přijít, musím jednu z věcí ze svého života dočasně
nebo definitivně vyškrtnout. Samozřejmě že o práci si nemůžu dovolit při svém současném životním stylu přijít. Přítel mi sice nabídl, abych zůstal doma, věnoval se a staral o
domácnost, že nás dokáže ze svého platu v pohodě
uživit oba dva, ale není to jen o penězích. Cítím jak mně
práce naplňuje. Neskutečně baví. Každý den mi přináší nové
zážitky, poznávám díky ní nové zajímavé lidi. Takže ve
finále bylo vlastně rozhodnuto už na začátku.

Během
svých skoro čtyř let blogování jsem se Vám snažil namíchat
koktejl z těch nejkvalitnějších a nejchutnějších surovin. A ať tato fráze zní sebevíc otřepaně, bez vás, bez svých čtenářů, bych nikdy nebyl tam, kde nyní jsem. Děkuji!



Tohle není konec. Tohle je začátek něčeho úplně nového a velmi vzrušujícího!

Czech Blondýn

4 thoughts on “Hrdina dne

  1. Pěkný článek.. a i když mě opravdu mrzí, že možná i poslední.. je třešničkou na dortu – prostě perfektní, přesně jako každý, který jsi kdy napsal! 🙂 Hodně štěstí v práci, s přítelem a v životě jako takovém :* ♥

Leave a Reply

