Víkendová inspirace

APARTMENT KARLIN, CARTIER, DECOR, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, FUR, INSTAGRAM, INTERIOR, WINTER
Technologie
jdou každým novým dnem víc a víc dopředu. Je zajímavé to
sledovat. Čeho se dočkáme za deset let? Raději to nechci vědět.
Mám asi dva roky starý mobilní telefon a ještě ani jednou jsem
nepocítil že bych ho měl vyměnit za lepší, novější verzi.
Možná ani nechci. Jsem na něj citově vázaný. Vždyť se mnou
byl všude. Zaznamenávám si jeho fotoaparátem všechny důležité
i nedůležité události svého života, později se k nim vracím a
vzpomínám. Vždy přitom nechybí trocha nostalgie. Má posedlost
Instagramem se nezměnila, jen tady na blogu jí trochu ubylo. Myslím
že konec starého a začátek nového měsíce je ta správná
chvíle si jí opět připomenout. A aby to nebyla nuda, článek
jsem protentokrát pojal trochu hravěji…

Czech Blondýn

stále se nemohu rozhodnout zda si koupit tuto kožešinovou vestičku…

výhled z hotelu Four Seasons

kamarádka se pochlubila překrásným dárkem od přítele

preferuji bílý nábytek, čistá elegance a minimalismus

8 thoughts on “Víkendová inspirace

  1. vesta je akej značky? 🙂
    (ja akurát premýšľam, čo s tým mojím telefonom… tiež ho mám už nejaký piatok, som zvyknutý naňho, ale čoraz častejšie pokukujem po inom)

  2. Ta vestička… Je skvěla.
    A s telefonem ma pravdu jsem na něj taky citově vazaná a ikdyž uvažuju o jeho změne nakonec si vdžy řeknu, že ro spolu jěště nějaky rok vydržime.

Leave a Reply

