Tematický večírek

APARTMENT KARLIN, DECOR, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, INTERIOR, PARTY, SUSHI
Velmi
mně baví role hostitele a proto pravidelně jednou za měsíc
pořádám u sebe doma tematický večírek. Líbí se mi, že v
zahraničí se na tematickou party opravdu všichni obléknou v daném
stylu, jako by se na ten večer připravovali snad celý týden. Já
a moji přátelé to máme trochu benevolentnější a dáváme si
než na kostýmech záležet spíš na jídle a vyzdobení bytu.
Nápad pořádat několikrát do roka tematický večer u toho, kdo
si vytáhne nejkratší sirku, vznikl v hlavě mého bývalého
přítele Radima. Nikdo z nás neměl tehdy sebemenší tušení, že
by nás to mohlo tak nadchnout a ještě po třech letech se
pravidelně scházeli. Za nejvydařenější párty považuji dodnes
marockou, kdy jsme s přítelem vyzdobili celý byt marockými
doplňky, které překvapivě nebylo vůbec těžké sehnat.
Samozřejmě že většina z nich byla z obchodů pouze vypůjčená
za menší finanční poplatek, ale dodnes si pamatuji, jak moc se mi
výzdoba líbila a bylo mi líto, že některé z těch věcí musíme
vrátit. Za nejbláznivější tématickou párty bych ohodnotil
halloweenskou ve stylu punku. Vtipné tehdy bylo, že kamarád, u
kterého jsme se měli sejít, měl nového souseda, který nás
ještě vůbec neznal, a najednou se mu po chodbě začalo pohybovat
asi deset pankáčů. Byl chudák celkem v šoku :). Nejkrásnější
atmosféra bývá v létě, kdy se díky teplému počasí můžeme
bez problémů přesunout na terasu.

Naposledy
jsem tematický večírek pořádal já a byl v japonském duchu. A
co by bylo Japonsko bez sushi, jednoho z mých nejoblíbenějších
jídel. Rozhodl jsem se vyzkoušet jeho přípravu doma. Koupil jsem
si šikovnou knížku
Sushi Doma krok za krokem, která mi byla
skvělým pomocníkem a rádcem. Obsahuje spoustu detailních fotek a
příprava sushi v domácím prostředí tak byla hned o něco
snažší. Výsledek nebyl jako z restaurací, kam s přítelem na
sushi občas rádi zajdeme, ale hlavní je, že všem chutnalo a
neskončilo v odpadkovém koši, jak to občas díky mému
nešikovnému kulinářskému umění bývá zvykem. 

 Pokud milujete sushi, ale bojíte se připravit si ho sami doma, pak vám k návštěvě doporučuji pražskou restauraci The Sushi Bar nebo brněnský podnik Sushi Ya. Oba mám osobně vyzkoušené a ručím za ně vlastní krví! 🙂

Czech Blondýn

4 thoughts on “Tematický večírek

  1. Hmmm, tématické večírky. To je dobrý nápad! Doufám, že to půjde u těch mých lenochů (kamarádů) zavést. Jinak mi bylo doporučováno zajít na sushi do Mash Hana na Hradčanech. Je tam nejen sushi, ale celkově japonská kuchyně. Ještě se mi tam nepodařilo zajít, snad tedy brzy budu moct ohodnotit 😉

  2. Tak zrovna s tímto podnikem žádné zkušenosti nemám. Jakmile se ti podaří tam zajít, budu rád když mi dáš vědět, jak ti tam chutnalo a jak se ti tam líbilo! 🙂 Dobrých japonských restaurací je velmi málo…

  3. Tématické večírky zní skvěle, musím vyzkoušet, jestli mám dostatečně praštěné a odvázané známé a třeba taky začneme, díky za inspiraci.
    Jinak blahopřeji k domácímu sushi. Já ho za poslední měsíce sežral v práci tolik, že už jej nemůžu ani vidět.:D

Leave a Reply

