Men’s fashion week FW 2014

BACKSTAGE, collection, DOLCE & GABBANA, EXCLUSIVE, FASHION ICON, HERMES, LONDON FASHION WEEK, MILAN FASHION WEEK, SHOES, WINTER
To
jsem si na sebe zase upletl bič, protože připravit tento článek
s časovou tísní za zády nebylo vůbec nic jednoduchého. Návrhářů
a kolekcí je spousta a Milán, Paříž, Londýn i Pitti v
uplynulých týdnech odprezentovaly tolik modelů co se mi líbí, že
bychom tu nad nimi mohly strávit hezky dlouhý čas. Do toho všeho
ještě početná inspirace ze street stylu a malér je na světě!
Původně jsem tento post chtěl publikovat už mnohem dřív, ale
nakonec jsem si ho rozdělil na několik malých částí a ty
průběžně za normálního denního režimu dával dohromady.
Zabralo to více času, ale na druhou stranu si myslím, že výsledek
je stokrát kvalitnější a navíc, jelikož men’s
fashion week FW 14 is dead, můžeme si to celé spolu hezky
zrekapitulovat.

Miluju
look který na své přehlídce předvedla značka Ami.

Zamiloval
jsem se do kabátu Alessandra Sartori z kolekce Berluti a hlavně do
přepásání co vytváří zajímavou siluetu hlavně v dolní části
modelu.

Pokud
máte rádi zelenou, u Bottega Veneta se budete cítit jako v ráji.
Zelená snad ve všech barevných provedeních. Tady by si vybral i
vodník Česílko 🙂

Najít
u Canali jeden nejlepší model nejde, protože vše, co se v nové
kolekci pro rok 2014 objevilo je jedním slovem famózní!

Takto
nějak si představuji uvolněnou eleganci. Ale že toho Carven
nabídla mnohem víc nemůže být pochyb.

Líbí
se mi rošťácký look Damir Doma. Velikost chcesemiříct pláště,
krátká délka kalhot a vykukující ponožky! 

U
Dolce & Gabbana může být králem
každý!

Co
se vám vybaví když se řekne Fendi? Dva materiály jsou u Fendi
neodmyslitelnou součástí každé nové kolekce, ani ta nejnovější
nebyla výjimkou a nadchla všechny co milují pravou kůži nebo
kožešinu! PS: Ty boty!!!!

Hermés
je zárukou. Zárukou spolehlivosti a prvotřídního luxusu.

Není
to můj styl a početná část celé kolekce mi přijde až
odpudivá, ale ty klobouky! Ty si mě prostě získaly! Bravo John
Galliano.

Drsňácký
John Richmond.

Že
k sobě mohou pasovat dva zcela odlišné vzory názorně ukázala
přehlídka Lanvin.

Stejně
jako u Johna ani Maison Martin Margiela mně vůbec neoslovil. Tím
nemyslím, že by neodvedl skvělou práci, ale já bych si nevybral.
Možná snad jedině tento kabát, který není až tak ničím
vyjímečný, ale kouzlu mu dodává kožešinový límec.

Paul
Smith přesně podle mého gusta!

Jeho
kolekce je krásná, ale dojem z ní mi trochu kazí pobledlé tváře
a vychrtlost modelů. Do očí mi bijí kotníky snad jen potažené
kůží. O tom ale už v souvislosti se Saint Laurenem byly popsány
stohy papírů. Účinek žádný. Proto dávám mínus.

Salvatore
Ferragamo je jasným důkazem, že se v zimě nemusíme halit jen do
černé nebo hnědé, ale že i v tak studeném období se dá ulice
rozzářit barevným, kvalitním a vkusným kouskem oděvu!

Valentino.
Co dodat? Nádhera!

photo: le-21eme.com and fuckingyoung
One thought on “Men’s fashion week FW 2014

Leave a Reply

