Život je někdy velmi úsměvný

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY, SMILE
Hned
po pátečním focení jsem odjel navštívit své kamarády v Brně.
Neplánované akce bývají zpravidla těmi nejlepšími! Skoro
tříhodinová cesta vlakem mi ani tak nevadila. Nejezdím tímto
dopravním prostředkem tak často, takže si každou cestu víceméně
užívám. Vyřídím si pracovní e-maily, prolistuju magazíny na
které jsem si dosud nenašel čas, zkouknu oblíbený film či při
poslechu hudby jen tak relaxuji a pozoruji mihotající krajinu za
oknem. Jak byla poklidná cesta vlakem, vymstila se mi karma v druhém
největším městě ČR. To když jsem na vlakovém nádraží
spatřil svého ex s novým přítelem a po příjezdu šalinou na
místo schůzky s přáteli zakopl a rozplácnul se na chodníku jako
snad nikdy předtím 🙂 Naneštěstí zbytek pobytu až do mého dnešního odjezdu zpět do Prahy už probíhal zcela poklidně bez
jakýchkoli trapasů nebo trapných setkání.

Czech Blondýn


photo: Boris Camaca
4 thoughts on “Život je někdy velmi úsměvný

Leave a Reply

