Jen jeden malý výlet do ráje…

EXCLUSIVE, TRAVEL
Protože
mi došly prášky na spaní a já si ještě nestihl u svého
obvodního lékaře nechat předepsat nové, protože jsem zapomněl
koupit červené víno a poslední láhev jsem dopil před týdnem
/které má na mně stejné účinky jako ty prášky/, když mně
včera opět zasáhla nespavost, zapnul jsem svůj PC a brouzdal po
internetu. Výsledkem je tento článek.

Někdo
sní o domečku se zahradou, velké rodině, někdo zase o velkém
bohatství. Já miluji cestování, takže moje sny jsou především
o cestách, o místech, kam bych se chtěl alespoň jednou ve svém
životě podívat. Pokud by se mi podařilo podívat se na všechny
vysněná místa ze seznamu, mohl bych s klidným svědomím říct,
že jsem žil naplno a umřít. Pro mě život není o tom dokázat
si, že mám spoustu aktivit. Spíš chci něco vidět. Každý
den něco zažít. Mám rád slunce, teplo, moře a písek a
proto si vybírám na dovolené pouze destinace, které mi to mohou
splnit. Za svou nejexotičtější cestu považuji zatím
dvoutýdenní pobyt před dvěma lety na ostrově St. John. Nejen to
místo, ale i samotná přeprava tam, byl zážitek na celý život. Uvnitř článku naleznete pět zemí, míst, kam mně to momentálně nejvíc táhne!

pokračování…

Bali
Indonéský
ostrov Bali je v současnosti mým největším přáním, kam se
podívat.

Cambodia
Kambodža,
nebo-li celým svým názvem Kambodžské království leží v
jihovýchodní Asii a sousedí s Thajskem, Laosem a Vietnamem. I když
patří mezi nejchudší části, má toho turistům hodně co
nabídnout!

Santorini

Santorini,
skupina ostrovů v Řecku, se stane pro rok 2014 mou letní
dovolenou, ze svého seznamu přání a snů si ji tedy budu moct
brzy vyškrtnout. Už minulý rok jsem cestu sem vážně zvažoval,
ale nakonec jsme se rozhodli s mým tehdejším přítelem jinak.
Nevím přesně co to je, ale něco mě sem na tohle místo
neuvěřitelně přitahuje!

Safari

Myslím
že k tomuto místu se snad ani nemusím vyjadřovat. Nenabízí sice
mnou oblíbené moře a písečné pláže, ale na druhou stranu to
krásně vyvažuje magickou přírodou a zvířaty!

New York
Je
vlastně taky taková džungle, ale místo zvířat, ji plní lidé.
Město které nikdy nespí. Ráj pro všechny shopaholiky.

photo: Jamie Beck, Kelly Framel, Jessica Stein and Yoann Jezequel
7 thoughts on “Jen jeden malý výlet do ráje…

  1. Na Bali byli nedávno naši a moc si to užili, na Santorini jsem zase byla já a je to tam úžasné..co bych ti doporučila, je plavba lodí..poznáš spoustu úžasných míst a jsi každý den někde jinde. Ať se ti vše splní:)

Leave a Reply

