Smoothie

EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, HEALTHY LIFESTYLE, SMOOTHIE
V
Novém roce se snažím jíst zdravě a žít podle zdravého
životního stylu. Nevím kdy nastal ten přelom, kdy se ze smoothie
stal hit a vypukla smoothie mánie, ale je fakt, že ani já už si
to bez tohoto chutného nápoje neumím představit a stává se
pomalu nedílnou součástí mého každodenního života. Našel
jsem si na internetu spoustu zajímavých receptů na jeho přípravu
a v minulém týdnu jsem se proto konečně rozhoupal ke koupi
mixéru, abych si mohl smoothie připravovat sám v pohodlí domova,
podle své momentální chuti a ještě navíc měl přesně pod
kontrolou zda skutečně obsahuje jen to, co obsahovat má! Rád bych
se s vámi dnes podělil o dva recepty, které jsem již stihl
vyzkoušet a kdy jsem se olizoval až za ušima, jak moc mi chutnalo.

Recept
č.1
Potřebné
ingredience:
1
banán
300
g kvalitního bílého jogurtu
100
ml plnotučného mléka
300
g borůvek
100
g jahod

Recept
č.2
Potřebné
ingredience:
10
cl orange fresh džus
půl
banánu
5
ks jahod
2
lžíce nízkotučného jogurtu
2
cl goji sirupu
1
lžíce medu

Jednotlivé
ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. 
Postup u obou receptů je stejný a zabere asi cca. 5 minut.

Czech Blondýn



5 thoughts on “Smoothie

Leave a Reply

