Jeden den

EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, LOOK, SHIRT, SHOES, WATCH, WINTER, WORK
photo restaurant Chagall
Dlouho
jsem si nedopřál den, který bych strávil jen oblíbenými
činnostmi, které mně dělají šťastným! A všichni bychom si
měli alespoň jednou za měsíc takový den dopřát. Zaměstnat se
jen úkoly, které nemusíme, ale chceme dělat. Víkendy se
nepočítají. Jsem workoholik a od práce utíkám málokdy. V
předchozím příspěvku jsem napsal, že moje nová práce
asistenta pro ředitele sítě českých luxusních hotelů mě
neuvěřitelně baví a proto je dvojnásobně těžší na ni
nemyslet a na chvíli vypnout. To se mi ale úspěšně
podařilo včera. S kamarádem Michalem jsme si naplánovali skvělý
den plný nákupů v našich oblíbených obchodech, dobrým jídlem v restauraci Chagall a stejně dobrým drinkem, na kterém jsme opožděně oslavili můj
nástup do nové práce. Večer jsme využili všech výhod, která
má nová profese nabízí, byli si zaplavat v jednom z hotelových
bazénů a zrelaxovat těla ve vířivce. 
A zítra už opět tvrdý
pracovní režim!…

Czech Blondýn


One thought on “Jeden den

Leave a Reply

