Návrat do minulosti aneb co vás v minulém roce nejvíc zajímalo – část 2

CASTING, ELITE MODEL LOOK, EXCLUSIVE, LOOK, PSYCHOLOGY, WORK
Skloubit
studium s modelingem bylo ze začátku hodně těžké. Nabízí se
správná otázka, zda jedna strana netrpěla na úkor té druhé.
Bohužel tomu tak bylo. A protože modeling byl od první chvíle mou
srdeční záležitostí, rozhodl jsem se po maturitě nepokračovat
ve vzdělání a věnovat se jen focení. 
Začínal jsem samozřejmě
pod ochrannými křídly jedné z českých modelingových agentur,
kterou ale nebudu jmenovat, protože jsme naši spolupráci po dvou
letech neukončili zrovna v dobrém a je tedy pro mě naprosto
zbytečné a hloupé abych jim dělal zadarmo na svém blogu reklamu.
V období mého vztahu s Radimem, v tom období, kdy jsme byli
skutečně šťastní a zamilovaní jsem si najal manažera a živil
se tkz. sám na sebe. Moje portfolio nebylo ještě tak rozšířené
jako je např. dnes, obrážel jsem sice jeden casting za druhým,
ale víceméně to byly časy velice krušné a upřímně, bez
podpory svého přítele si neumím představit, že bych to zvládal
s takovou grácií. Přece jen máte větší šance na úspěch
zapsaní pod modelingovou agendou, která financuje vaše pobyty v
zahraničí, nabízí vám full servis, nemluvě o tom, že někteří
chtějí spolupracovat výhradně s modelkami a modely od
modelingových agentur. V té době se mi hlavou začaly šířit
pochybnosti, zda bylo skutečně správné opustit školu a vydat se
na dráhu modelingu. Všechno jsem si to představoval trochu jinak a
hlavně jednodušeji.

Ani
si nepamatuji kdy se to stalo a za jaké situace se mé cíle a
priority změnily a já se rozhodl, že modeling pro mně bude jen
odrazovým můstkem a já se s jeho pomocí pokusím uchytit někde
výš
. Poprvé jsem si před objektiv fotoaparátu na fototesty
stoupl v osmnácti letech což je již docela pozdě, většinou se
začíná od třináctého, čtrnáctého věku, podívejte se třeba
na letošní vítězku celosvětové soutěže Elite Model Look Evu
Klímkovou, které je šestnáct let. A stejné je to s jeho
životností. Že se jím nedá živit dlouho pokud nejste
profláknutou celebritou je všem jasné! V pětadvaceti letech
slyšet že jste již příliš staří a že na kampaň hledají
někoho mladšího, může pořádně zatřást s psychikou. Takže
je možná snadno pochopitelné, že jsem začal myslet na zadní
kolečka a chytat se všech stébel ve svém dosahu. První větší
modelingové úspěchy přišly s přestěhováním se do italského
Milána. Paradoxem je, že jakmile se mi začalo konečně dařit
tam, kde jsem si přál aby se mi dařilo, přišla nabídka na
několikadenní stáž v italském módním magazíně. A tu by
dokázal odmítnout jen blázen. Zkušenosti, které jsem tam získal,
čerpám dodnes. 
Rok 2013 bych proto zhodnotil co se týče mé práce
jako rokem velmi úspěšným. Nejenže přišlo několik zajímavých
nabídek na focení /nejzajímavější byl bez pochyby Hong Kong/,
ale i moje plány uchytit se někde výš, začaly pomalu ale jistě
utvářet jasnější obraz. Dnes si modelingem již jen přivydělávám
a mé ambice, že to v něm dotáhnu až na obálky Vogue (nadsázka) vkládám
jinými směry. Mou hlavní pracovní náplní se stala asistence
řediteli sítě českých luxusních hotelů a neuvěřitelně mě
to baví!

Czech Blondýn

photo: StyleLab.com


3 thoughts on “Návrat do minulosti aneb co vás v minulém roce nejvíc zajímalo – část 2

  1. Skvělé! Jen tak dál..já si dávám více menších cílů, které se snažím dotáhnout např. do měsíce či max. do čtvrt roku do zdárného konce:) Větší plánování pro mě nemá smysl..doufám, že se potkáme někdy při práci! Spolupracuji i s hotely:))

Leave a Reply

