Berlínský sen

BERLIN, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, TRAVEL
Ještě
jsem si ani nestačil vybalit po příletu z italských Dolomit, kde
jsem s novým přítelem a jeho kamarádkou strávil překrásných
šest dní včetně Silvestra a už jsme si to frčeli do báječného
Berlína. Rozhodli jsme se pro cestu vlakem, která z Prahy trvala
něco málo přes čtyři hodiny. Nechápu, že jsem tuto variantu
dopravy nevyužil již dávno, protože se během cesty dá na rozdíl
od řízení auta skvěle odpočinout, přečíst pár kapitol
oblíbené knihy, prolistovat módní časopis a vyřídit pracovní
emaily. Proč zrovna Berlín? Protože je to město velmi
neklidné, kde se neustále něco staví, vzniká, přesouvá a
renovuje. Město se spoustou zajímavých čtvrtí. A vhod přišlo i
mé peněžence, která po Vánocích drží dietu! 🙂

Nebyla
to naše první návštěva, takže jsme přesně věděli kam chceme
zajít na dobrou kávu, kde složit hlavu na noc, pobavit se nebo
nakoupit suvenýry pro blízké. Asi nejživější část Berlína
je Hackesche Höfe, osm pečlivě obnovených nádvoří plných
divadel, galerií, butiků a stylových kaváren, což je první
místo, kam po příjezdu do Berlína mířím. Pokud na kávu, tak
jedině sem. A nejlépe do útulného podniku The Barn, kde si kávu
sami praží a pokud vám zachutná, tak si ji můžete koupit i
domů. V deštivém počasí tu bývá plno! Pokud pojedete do
Berlína za nákupy, ideálním místem pro shopaholictví jsou
obchodní centra Galeries Lafayette a KaDeWe. Já mám své oblíbené
krámky v okolí ulice Bergmannstrasse. Za návštěvu stojí i obří
loft Colours plný obnošeného oblečení ale za babku. Jestliže
budete v Berlíně v neděli, pak musíte vidět kultovní blešák
Flohmarkt. A kam za noční zábavou? Nejvíce si užijete ve
čtvrtích Mitte a Kreuzberg.

Najednou
si přejete, aby měl den o čtyřiadvacet hodin víc, protože než
se stačíte vzpamatovat a vnímat krásy Berlína, už zase stojíte
na vlakovém nástupišti a čekáte na vlak do Prahy.

Czech Blondýn


5 thoughts on “Berlínský sen

  1. Berlín vypadá zajímavě, jeho centru jsem se vždy nějak vyhýbala – nebyla tam cesta a když jsme byli v Německu tak to pro nás vždy byla zbytečná zajížďka. Pro mně je zase nádherné město Kolín. Ten jsem si loni prošla a byla jsem velice nadšená.
    http://www.insideehead.blogspot.cz

  2. Kolín a jeho katedrála mi byla takovou očistou duše. A pak samotné centrum, tam zase plesalo mé srdce z módy a dokonalých outfitů kolem mně. Berlín taky zkusím letos zařadit do diáře.:)

Leave a Reply

