Blond

EXCLUSIVE, HAIR, LOOK
Jak
dlouho už bloguji? Čtvrtým, pátým rokem? Nerozumím tomu, že
nápad sepsat tento článek mně nenapadl již dřív. Ještě před
Vánoci jsem si proto odchytl svého oblíbeného kadeřníka a
vymámil z něj informace, co musíte vědět ještě předtím, než
půjdete do blond! 

Máte
vlasy přirozeně světlé nebo středně blond? Jestliže ne,
zajděte si raději k profesionálovi a na domácí barvení rychle
zapomeňte! Nezapomeňte také, že blond barva vyžaduje větší
údržbu. Pokud nechcete chodit na dobarvení každé dva až čtyři
týdny, sáhněte po jemnějším tónu. Pro dokonale platinovou
barvu potřebujete nejsvětlejší odstíny blog, takže v obchodech
vybírejte barvu s popisem chladná nebo béžová.
Typická
chyba domácího barvení je nedostatek barvy na celou délku vlasů.
Pokud tedy máte vlasy středně dlouhé či dlouhé, kupte si raději
krabičky dvě! Že odbarvovače bývají občas pěkně
nevyzpytatelné, jste se již možná někdo přesvědčil. Takže
odstín vlasů kontrolujte během celého procesu, ať jsou instrukce
na obalu jakékoli. V okamžiku, kdy vaše vlasy dosáhnou vysněného
odstínu, ihned smývejte! 

Jak
dosáhnout toho, aby barva co nejdéle vydržela?

Fény,
kulmy a žehličky omezte na minimum, nemyjte vlasy každý den,
protože mytím bude barva ztrácet na intenzitě a držte se
přípravků bez obsahu sulfátů. Vyhněte se také lakům na vlasy
a zhusťujícím přípravkům. Jsou nabité alkoholem, který vysává
barvu. Místo toho raději použijte pro texturu a objem suchý
šampon, např. ten od label.m.

Czech Blondýn


5 thoughts on “Blond

  1. Blond je nejlepší a nejvýraznější barva 🙂 já jsem od přírody blondýna, mám odstín takové té studené blond, ale už pět let se barvím asi na odstín světlejší, studenou, a nedokážu si představit, že bych měla tmavší 🙂 Jinak já tedy lak na vlasy používám, hlavně kvůli patce, kterou jsem si opět ostříhala, ale ten od label.m a nádherně voní! Takže ten doporučuju 🙂 A jaké šampony používáš ty? Já běžně od Alterny nebo Davines. 🙂 Ach, to byl zase vyčerpávající komentář 😀

Leave a Reply

