Naposledy?

EXCLUSIVE
Rok 2013 byl rokem velmi
náročným. Nepředvídatelným. Plným velkých i malých změn.
Některé věci se povedly méně, některé více. Lepší dny se
střídaly s těmi horšími. Jízda jako na horské dráze. Jednou
jsi nahoře, podruhé dole. Chvíle radosti střídal smutek a
nejistota. Spadnout na dno, ale nevzdát to. Zvednout se a pokračovat
dál. Nikdy si nepřestat věřit! Co mi přinese rok 2014 netuším.
Můžu jen hádat a doufat v to nejlepší.



Co ale vím, jaké změny
čekají tento blog. Již v minulém týdnu jsem naznačoval a dnes
bych vás s nimi rád seznámil. Změna je život a jen čas ukáže,
zda to byl krok správným směrem.


První novinkou je založení
nového blogu
Blondýn z Česka, módní stránky The Fashion Bible,
kam budu v budoucím čase upínat nejvíce pozornosti.
Ale nebojte se.
 I Czech Blondýn zůstane i
nadále aktivním, protože je tu až spousta velmi příjemných
vzpomínek a hlavně tu mám vás, své čtenáře. Jen aktivita už
nebude taková, na jakou jste dosud mohli být zvyklý. Vím že tu
bylo pár trapných pokusů o vybudování něčeho nového, co
pokaždé ztroskotalo na nedostatku času a sledovanosti, ale
tentokrát je to jiné. Cítím to.
K tomuto bodu se váže
hned několik změn. Tou další je nová rubrika, do které se bude
moci zapojit kdokoliv z vás. Již v létě jsem dal pár lidem
možnost být součástí mého blogu. Vám se to líbilo a ohlasy
byly pozitivní, takže na základě toho, jsem se rozhodl, že to
udělám znovu. Stačí jen napsat článek na aktuální téma. Na
téma, které vás něčím zaujalo nebo ke kterému máte pocit, že
se musíte vyjádřit, sdělit ostatním svůj názor. Poslat ho na
můj e-mail. A čekat na jeho zveřejnění. Za každý zveřejněný
článek vás navíc čeká dárek. Dárek z jednoho z luxusních
obchodů, se kterými se mi podařilo navázat a uzavřít
spolupráci. Jedná se o obchody s kosmetikou, slunečními brýlemi
Ray-Ban nebo šperky. To už stojí za zvážení, ne?
Další změnou je můj
speciální host, kterého jsem si doslova „ ulovil“. Ještě
dolaďujeme detaily, ale pokud vše půjde, tak jak má, na jeho
první post se můžete těšit již velmi brzy. Jedná se o známou
tvář naší české scény. Prozradím jen, že je to muž, český
módní návrhář. Jak se jmenuje vám poví on sám, ve svém
prvním příspěvku na novém webu Blondýn z Česka.

Doufám, že se i v roce
2014 budete na blog Czech Blondýna vracet rádi a že vás mé
články budou i nadále bavit. Zároveň věřím, že si tu svou
cestičku najdete i na web The Fashion Bible. 

Krásný Nový rok

Czech Blondýn

photo: Julia Davila – Lampe,
úprava první fotky – Czech Blondýn
 
 
3 thoughts on “Naposledy?

Leave a Reply

