Jako v rauši

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY, WINTER
Stále se snažím
ignorovat zimu. Jestli se mi to daří? V mých představách
dokonale 🙂

Abyste mi rozuměli. Na
Vánoce jako takové se velmi těším. Na svátky, během kterých
si odpočinu. Na bramborový salát. Cukroví. Pohádky. Rodinnou
pohodu, ničím a nikým nerušenou. Ale tím to končí. Mráz, sníh
a všechen ten předvánoční stres a shon, který je hmatatelný
hlavně v obchodech a který s sebou Vánoce přinášejí, bych s klidným svědomím vypustil. Ale to asi
většina z nás. Jenomže u milovníka nakupování a obrovsky
nenasytného shopaholika je to přece jen trochu zvláštní situace.
Ani já tomu letos moc nerozumím. Proč se mé pocity chovají jako
na horské dráze. Jako by si šlehly dávku extáze. A jediné co je
dokáže uspokojit je pohled na klidné moře, pláž a písek.
Přemýšlím že si začnu šetřit a příští rok se na zimu
odstěhuji do Karibiku, kde mi bude nejlíp.

Něco jiného je Silvestr.
Ten na rozdíl od Vánoc neslavím vůbec a kdyby to bylo jen trochu
možné, celý bych ho prospal a vzbudil se až na Nový rok. Jenže
každý rok, minulý to bylo s přítelem, předminulý zase s
přáteli, vyrážíme slavit na hory, takže na spánek nemůže být
pomyšlení. Ani letos to nebude jinak. Naším útočištěm se
stane Špindlerův Mlýn. Ale nezáleží ani na tak na místě, na
kterém se nacházíte, jako spíš s kým tam jste. Šampaňské,
hry, filmy a hlavně dobrá společnost Vám zajistí zábavu na celý
večer i dlouhou noc!

Czech Blondýn

photo: Paula 

 
6 thoughts on “Jako v rauši

  1. Obě dvě fotky mě neskutečně zaujaly ! <3
    nádhera, Silvestr mi také nic moc neříká, i když letos možná s kamarády pojedu na chatu, aby se neřeklo, ale nijak to neslavím.
    Ten shon v obchodech mě ničí, nenávidím strkačky 🙂

  2. Objevila jsem tento blog teprve nedavno a musim rict, ze se razem dostal do top 3 blogu, ktere ctu, keep going man 😉 vazne super prace!!! Misa

Leave a Reply

