Good Life

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY, VIDEO, WINTER
A už je to tu zase. Opět
skončila jedna důležitá kapitola v mém životě. Každý rok v tomto období se to začíná stávat pravidlem. Přemýšlel
jsem zda o tom napsat článek a svěřit se vám, nebo to jednoduše
přeskočit a nechat být, jako by se nic nestalo a jedeme dál. Ale
protože ta kapitola tu se mnou byla každý den po několik měsíců,
ovlivnila z 90% mé pocity a myšlenky a já nejsem momentálně
schopen jiného výkonu. Můj mozek je zatemněn bolestí a vztekem! 


Snažil jsem se zlepšit si náladu včerejšími předvánočními
nákupy, letos jsem shánění dárků pro rodinu a přátele nechal
opravdu na poslední chvíli i co se představy týče co komu
darovat pod stromeček. Bohužel se tak ale nestalo. Dárky jsem sice
úspěšně nakoupil, už je stačí jen zabalit, ale s mou náladou
se nic nezměnilo, možná naopak, ještě se zhoršila, protože
dívat se, jak vám na pokladnách obchodů cvakají tak nehorázné
částky za zboží průměrné kvality, komu by z toho neběhal mráz
po zádech i v teplém kabátě! Příští rok si výrazně škrtám
v diáři výlet do Vídně, který jsem letos nestihl a už ani
nestihnu, práce si neporoučí a má přednost, zvlášť, když se
chcete vypracovat někam výš, takže o Vídni si tento rok mohu
nechat skutečně jen snít. Neztrácím ale naději, že mou
pochmurnou náladu, která by před Vánoci být rozhodně neměla,
vylepší společnost jednoho muže. Velmi blízkého kamaráda. S
ním se cítím báječně. On je moje poslední záchrana. Jeho
směrem soustředím svou veškerou pozornost a sílu! Mám od něj
slíbeno, že mě na Vánoce vezmu na svou chatu do hor, kde budeme
relaxovat u hořícího krbu, popíjet svařené víno a kochat se
zasněženou krajinou. Na to se skutečně už moc těším. Cítím
že to je přesně to co nyní potřebuji!



Czech Blondýn




Leave a Reply

