Nad zlato

EXCLUSIVE, WATCH

Všechny hodinky jsou v obchodech
nastaveny na čas deset hodin a osm minut. To prý abychom měli
lepší náladu. Nastavení ručiček na čas deset hodin a osm minut
nám údajně připomíná rozesmátý lidský obličej a působí na
nás pozitivně. Vědecky doloženo. Jestli jste někdy snad byli na
pochybách, jakou hodnotu pro vás mohou mít luxusní hodinky, pak
vám dnešní článek nabídne hned několik odpovědí.

Hlavně pro nás pro muže mají
hodinky jako módní doplněk velmi vysokou až posvátnou hodnotu!
Je to stejné jako když ženy básní o luxusních kabelkách.
Stejné sny mají muži o hodinkách. Hodinky jsou jediný pánský
doplněk který mohou nosit všichni muži bez rozdílu věku,
vyznání či společenského postavení. V předvánočním čase,
jež právě vrcholí, si můžeme říct, že jsou to pravé
ořechové jako dárek od Ježíška a nemůže být přitom pochyb,
že by partner neměl při rozbalení právě tohoto dárku radost a
jiskřičky v očích. Sám o tom něco vím 🙂 Pokud skutečně
tápete co letos svému milému nadělit pod stromeček, hodinkami
nikdy nic nezkazíte, ba naopak! Zkuste se mrknout třeba TU. Ale nebyl jsem to já, kdo letos
rozdával radost. Trochu s předstihem, protože na čas vánoční
odletá jako každý rok do teplých krajin, mně můj velmi dobrý přítel
obdaroval krásnými hodinkami z Uniform Wares. To že jsou v mém
oblíbeném zlato-hnědém provedení s jednoduchým ciferníkem jen
dokládá, jak s přesností při nákupu odhadl můj vkus.
Nepovažuji se za někoho kdo by měl nějakou širokou sbírku, mými
nejoblíbenějšími a nejčastěji nošenými hodinkami byly dosud
Burberry. Ani tyto jsem si nekoupil já sám, ale dostal je shodou
náhod také k Vánocům od svého bývalého přítele Vincenze.

Czech Blondýn

photo e-shop Uniform Wares


9 thoughts on “Nad zlato

  1. Jsem na tomto blogu poprvé, prohlédla jsem si první dvě stránku a otevřela záložku “work” a připadá mi, že tu máte nějaké nesrovnalosti…nejsou zde opěvované hodinky (bezesporu velmi hezké) náhodou ty samé, co v článku z 22. září 2013 MBPFW 2013 Outfit?

  2. Hodinky jsou si velmi podobné, ale nejsou stejné, tyto jsou od Uniform Wares, druhé z MBPFW jsou neznačkové! Na fotkách sice odlišné nejsou, ale ve skutečnosti je tam několik bodů, které je od sebe odlišují.

  3. I když to z není definice de iure, tak to asi nebudou pouze neznačkové hodinky, ale spíše padělek, pokud ony hodinky nelze ani na detailní fotografii odlišit, ne?

  4. Je to možné. Nevyvracím ani nepopírám! Zda se jedná o padělek netuším, nejsem znalec, který by to dokázal posoudit! Ale přes fotografii je skutečně odlišit nelze.:-(

Leave a Reply

