Rozhovor: Anetta

BLOGERKY, EXCLUSIVE, INTERVIEW
 
Jsem velice rád, že vám první
adventní neděli mohu přinést rozhovor se sympatickou Anettou,
studentkou a blogerkou z blogu Fashion Lady An.
 

1. První otázka se nabízí sama. Kdo je to Anetta?
 

Jsem dvacetiletá holka z malého města, která nikdy nesnila o tom,
být princeznou, ale přála si být módní návrhářkou a
modelkou..
Od módního návrhářství jsem upustila, když jsem
si uvědomila, že asi nikdy nebudu dalším Diorem a vrhla jsem se
na studium práv.
A “modelingový sen” se rozplynul po
zjištění, že se na svět nikdy nebudu dívat z větší výšky,
než 173 cm..
Ale protože jsem svoje módní sny nechtěla
vzdát jen tak ,rozhodla jsem se založit blog, kterým se moje láska
k módě uspokojuje na 100 %.
Kromě blogu trávím čas nejraději
s přítelem, rodinou, přáteli.. také miluju cestování, dobré
jídlo, kvalitní knížky, umění, Gossip Girl a samozřejmě
nákupy :))
 

 
2. Tvůj blog se těší velké oblíbenosti. Jaké články jsou u Tvých čtenářů nejoblíbenější? A jaké články máš naopak ty sama nejraději?
 

Pokud vycházím z reakcí čtenářek, tak k nejoblíbenějším
patří určitě outfity a také “New in” články. Vlastně
si myslím, že inspirace je hlavní podstatou blogování.
A co
se týká mě, tak mám asi také nejraději outfity.. a nejen proto,
jak ráda se oblékám.. – jsem hrozně “levá” na focení,
takže je pro mě vysvobozením, když sama fotit nemusím 😀


3. Při jaké příležitosti a kdy tě napadlo založit si blog?

 
Myšlenka o založení blogu mi v hlavě hlodala už pěkně dlouho..
Vždycky jsem s chutí četla články svých oblíbených blogerek a
přemýšlela, co mi u nich chybí, co bych udělala jinak..
Miluju
blogerky, které tvoří outfity z luxusních kousků, ale paradoxem
je, že sama mám takových věcí velice málo. Chtěla jsem lidem
ukázat, že i s oblečením levnějším se dá udělat paráda a
pokud toužíte po něčem “kvalitnějším” není důvod,
proč si to nesehnat x-násobně levněji třeba na votočvohozu.
 

4. Co pro tebe znamená móda?
 

Myslím, že skvěle to vystihuje citát od Chanel – “Everyday is a
fashion show and the world is the runway.”
Móda dotváří
naši osobnost a ukazuje světu, jak moc “chceme být vidět”.
Každý den se těším, až se ráno probudím, hezky obleču a
vyrazím do ulic.. Takže pro mě, je móda určitě radostí
(závislostí?).


5. Jak by jsi charakterizovala svůj styl? Zůstává stále stejný nebo se mění?

 
 Styl je pro mě “během na dlouhou
trat”.. Ještě si moc dobře vzpomínám na doby, kdy jsem
chodby gymplu brázdila v neonových tylových sukýnkách,
converskách a vlasy měla prohuštěné růžovými pramínky (Bože,
prosím.. ať jsem jediná, kdo si mě takhle pamatuje!:D)
Teď
mám nejraději saka, sukně do pasu, kabátky a celkově se snažím
spíše “mírnit” a mířit směrem k eleganci..
Jenomže
pak zase přijde chvíle, kdy mám chuť vyrazit v něčem bláznivém
a to pak končí třeba nákupem mikiny s Grumpy cat, jako zrovna
nedávno 😀
Vlastně jsem sama zvědavá, jak bude můj styl
vypadat třeba za rok :))
 

6. Jaký trend z FW 2013 tě zaujal nejvíce? A jaký nejméně?
 
 Přestože jsem nikdy nebyla
fanynkou kostek, čím dál častěji mě teď lákají věci s
tartanovým vzorem. Kromě toho, mě letos okouzlily také kožichy v
neobvyklých barvách.
Co se mi naopak moc nelíbí, jsou oversize
kabáty.. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi škoda schovávat
postavu v něčem tak neforemném.. ale právě proto, že jsem to
teď řekla, nějakému oversize kabátu určitě podlehnu! 😀


7. Co by sis na sebe nikdy neoblékla?

 
Jsem typ člověka, který by si na sebe dal téměř cokoliv..
Zastávám názor, že každá věc může vypadat dobře, když se
správně zkombinuje.. ale je tady jeden trend pro který nemám
pochopení.
Ptal ses na oblečení, ale snad mě omluvíš, když
trošku odbočím a vyjádřím se k botám – nesnáším creepers!
😀
 

8. Oblíbený módní návrhář/ka?
 

Chanel, Prada, Dior,.. je klasika a kdybych měla možnost, aby můj
šatník obsahoval pouze jejich módu, neváhala bych ani vteřinu..
Ale protože si nemyslím, že bych jednou byla natolik úspěšnou
advokátkou, abych mohla nakupovat jen na Pařížské, napadá mě
třeba Donna Karan.. Její modely jsou vždy nositelné a rozhodně
také cenově dostupnější, než první zmíněné:))
 
 
9. Jaký byl pro Anettu rok 2013?
 

Když jsem byla malá, hrozně jsem se bála roku 2013, protože jsem
si myslela, že se určitě stane něco hrozného (pověrčivost jsem
zdědila po mamince s babičkou)..
Ale jak jsem byla starší,
pochopila jsem, že černé kočky smůlu nenosí a stejně tak
třináctka je jenom číslem.. Vlastně by mě ani nenapadlo, že
rok 2013 bude nejhorším v mém životě. Přišla jsem o 2 blízké
lidi a prázdniny trávila návštěvami nemocnice..
Ale abych
tento rok úplně nezatratila, byly v něm také krásné chvíle..
Mám úžasného přítele, který je mi neuvěřitelnou oporou, plní
mi moje bláznivé sny a dává pocit, že všechno zlé, co mě
potkalo, společně překonáme. A také díky němu jsem letos založila blog 🙂
 
Czech Blondýn
 
Za rozhovor moc děkuji Anettě. Její blog můžete navštívit kliknutím SEM.

 

3 thoughts on “Rozhovor: Anetta

Leave a Reply

