Burgundy cube

AUTUMN, BURGUNDY, COURSE STYLING, EXCLUSIVE, STREET STYLE, WINTER
 
Letos patří mezi mé oblíbené zimní
barvy zejména hořčicová a vínová. Mým nejoblíbenějším
kouskem se stal bezpochyby vínový svetr, který na mně mohou přátelé a známí nyní
vidět asi nejčastěji. I když jsem ho koupil doslova za hubičku,
je z velmi kvalitního materiálu a proto příjemně hřeje. Stačí
přes něj přehodit jen rozepnutý kostkovaný kabát a je hotovo.
Kostkovaný píši záměrně, protože vínová v kombinaci s
kostkovaným vzorem vytváří dokonalý celek! Vínový odstín nese
i má nová kožená taška a huňatá šála, která je zatím mým
posledním úlovkem z návštěvy Parndorfu. A pokud mi má
oblíbenost ve vínové vydrží až do jara, na ramínku ve skříni
už na mě trpělivě čeká krásná kožená burgundy jacket 🙂
 
Jak se vínová barva a kostkovaný vzor líbí Vám?
 
Czech Blondýn
 

 

4 thoughts on “Burgundy cube

  1. Co to je, ta HOŘTICOVÁ? Když už, tak HOŘČICOVÁ, ne? Jestli si to neumíš zapamatovat, piš raději OKROVÁ.

  2. Burgundy je tuto sezonu taky mou barvou číslo 1! 🙂 a v kombinaci s kostkou je prostě perfektní!
    co se týká hořčicové.. “zaslechla” jsem, že mi letos Ježíšek nadělí svetr právě v této barvě!

Leave a Reply

