Český Slavík Mattoni 2013

AUTUMN, COURSE STYLING, CZECH STYLE, EXCLUSIVE, PARTY, SLAVÍK
 
Nic jsem neponechal náhodě. Přece
jen koncentrace hvězd je na Českém Slavíkovi víc než vysoká.
Vypůjčil jsem si drahý oblek, koupil nové lakýrky, nechal si
udělat účes od profi kadeřníka Tomáše Arsova. Jelikož se
udílení cen každoročně koná ve Státní opeře, daný dress
code by měl být všem jasný. Extravaganci či originalitu jsem
tentokrát přenechal svým kamarádkám, které mají jako ženy
přece jen větší benevolenci. V neposlední řadě se o pozdvižení
stejně postaralo pár podivínů, kteří neumí respektovat
pravidla ani na tak významném místě jakým je právě Státní opera v
Praze. Bez očekávání jsem se usadil na své místo a těšil se
co předvede můj oblíbený moderátor Jan Kraus. A víceméně
nezklamal. Tleskám organizátorům za jejich skvělý nápad, aby se
moderátorského postu ujal právě on, jehož vtípky byly opravdu
vtipné a scénky s manželkou Ivanou Chýlkovou pobavili celý sál,
ikdyž místy i on přestřelil a humor, který zvolil, se na
galavečer nehodil. Jakožto člověk, pro nějž je móda vším,
jsem ani tu nedokázal na chvíli vypnout a sledoval a hodnotil co má
kdo na sobě. Vítězkou se pro mě jednoznačně stala přítelkyně
tenisty Tomáše Berdycha, modelka Ester Sátorová v šatech od
Diora a norkovém kožíšku od návrhářky Ivany Mentlové.
Absolutním propadákem se v mém žebříčku stala naopak zpěvačka
Ewa Farna. Doporučil bych jí co nejrychleji vyměnit stylistu,
protože takto by to skutečně nešlo! Nejdivnějším vystoupením
večera se nejen pro mě stalo vystoupení pochybné celebritky Nicky
Tučkové. Protekce? Dala by se krájet. Po skončení večera a
vyhlášení všech cen ve všech kategoriích jsem jen prohodil pár
slov s několika známými tvářemi a oficiální afterpárty si
nechal s velikou chutí ujít.
 
Czech Blondýn
 

 
photo 2,3 – super.cz
 

4 thoughts on “Český Slavík Mattoni 2013

  1. Kraus byl skvělou volbou! I když jsem Slavíka viděla jen v televizi, opravdu jsem se pobavila.. co se týká šatů, Ester se neoblekla přesně podle mého vkusu, ale vzhledem k její kráse a k tomu, jak jim to spolu sluší, přivírám oči! :D:)) ale s Evou mi nezbývá, než souhlasit.. i když.. u ní se ze “zazraky” ani moc počítat nedá..

Leave a Reply

