Big Brothers

BROTHERS, EDITORIAL, EXCLUSIVE
 
Ovlivněn čínským
stylem, kulturou, jídlem a kdoví čím ještě. Jinak si to neumím
vysvětlit, že se mi fotografie, které přikládám k dnešnímu
článku celkem líbí. Možná to bude i tím, že jsem si vždycky
přál mít bráchu. A pokud bych směl mluvit i do jeho podoby /což
samozřejmě nelze, ale kdyby přece jen/, měl by vypadat asi jako
Jonathan nebo Kevin Sampaio v jejich nejnovějším editorialu.
Bratra, který by mě připravil na drsný život, ukázal mi jak mít
ostré lokty, jak se správně poprat se životem a vyjít z něj
jako vítěz! Ikdyž Vám možná, stejně jako se to stalo mně, nad
stylingem většiny dnešních snímků, vylezou oči z důlků, kdo
by mohl odolat jejich krásným úsměvům a roztomilým ksichtíkům?!
No…já tedy rozhodně ne! 🙂
 

 

2 thoughts on “Big Brothers

Leave a Reply

