Shopping in Hong Kong

BACKSTAGE, EXCLUSIVE, HONG KONG, INSTAGRAM, TRAVEL, WORK
 
Jak těžké je myslet na
podzim v Česku, když kolem mě zrovna panuje nádherné počasí s
příjemnými teplotami okolo pětadvaceti stupňů. Připadám si
jako v ráji. Návrat do Čech, který se uskuteční již v úterý
bude tedy velmi tvrdým návratem do reality. Vážně jsem přemýšlel
o tom, jaké by to bylo strávit v Hong Kongu Vánoce a vůbec
přečkat zde celou zimu. A jsou to myšlenky velmi lákavé, bohužel
jen jejich realizace je nemožná!
 

Ve středu jsem se konečně
podíval do pár obchodů. Nebudu se tu o tom ale dlouze
rozepisovat, protože ani není o čem. Zcela upřímně, zdejší
sortiment obchodů střední kategorie je strašný. V luxusních
buticích je zase výběr zboží stejný jako jinde po celém světě.
A to nemluvím o cenách, které jsou ve většině případech na
můj vkus až příliš vysoké.
 



 
Blogerka Olga mně přivedla
na skvělou myšlenku a to vyfotit pro vás pár street style fotek.
Od tohoto plánu jsem ale upustil v okamžiku jeho počátku, protože
většina outfitů číňanů je přeplácaná a nevkusná. Když už
se mi podařilo najít někoho, kdo se mi líbil a líbilo se mi hlavně to, co měl na sobě,
nastal zase problém přemluvit ho k pózování a jednomu či dvěma snímkům. Po
pár neúspěšných pokusech jsem to celé vzdal, místo street stylu vám tedy dnes přináším opět backstage, co vám snad udělá také radost! Náladu mi ten samý den zlepšilo setkání s fotografem Mariem Miottim, jehož práce
se mi neskutečně líbí a to, že jsem s ním mohl mluvit, považuji
za jeden z nejlepších hongkongských zážitků 🙂
 
Czech Blondýn
 

 

One thought on “Shopping in Hong Kong

  1. ach ty botky <3..
    street outfity by mě opravdu zajímaly! bohužel je paradoxem, že často Ti, kteří by měli být rádi, že nejsou vidět, se předvádí, kde se dá.. a pak se objeví někdo, kdo by mohl být inspirací pro mnoho dalších a naopak zase nemá potřebu se dávat světu na odiv ..

Leave a Reply

