Hong Kong Day 8

BACKSTAGE, EXCLUSIVE, HONG KONG, INSTAGRAM, JIMMY CHOO, TRAVEL, WORK
 
Brzké vstávání v
kombinaci s dlouhým ponocováním dává pořádně zabrat mému
tělu. Ikdyž jím hodně tučná jídla, shodil jsem již dvě kila
a pod očima se mi začínají rýsovat kruhy o velikosti kráteru. S
těmi si naštěstí vždy šikovně poradí maskérky, takže na
fotkách není nic poznat. Vážnější problém nastal s mým
tetováním na noze. Původně zněl koncept jinak, ale nakonec se
rozhodlo, že se bude fotit i ve spodním prádle. Takže musely na
scénu opět nastoupit šikovné maskérky a předvést to nejlepší,
aby jako mávnutím kouzelného proutku moje tetování na jeden den
zmizelo z pravého kotníku. /opačné situace, kdy musí nastoupit
falešný tatér a naopak vaše tělo nějakým obrázkem dozdobit
jsou méně časté/ Jasně, dala by se použít retuš, která se
samozřejmě ve finále použije, protože dnes málokterý finální
produkt jde na trh bez úprav, tenhle tým chce ale photoshoop a jiné
efekty použít opravdu co nejméně a snaží se využít jiných
cest, jak zamaskovat nedokonalosti.
 
 
Jeden ze záběrů jsme o
víkendu fotili na ulici, kde jsme se samozřejmě okamžitě stali
atrakcí číslo jedna. Desítky mobilních telefonů zvědavých
číňanů mně na pár vteřin vyvedli z míry, ale musel jsem se
soustředit, takže jsem se je snažil nevnímat a myslel na jiné
věci. Díkybohu že byl fotograf spokojen s prvním setem fotek a
mohli jsme se přesunout do hotelu, kde se měly ten den pořizovat
další snímky. Skoro na závěr focení jsem se měl jen v bílých
trenýrkách naložit do vany s vodou. Všichni jistě dobře víte
co se stane s bílou látkou když se namočí. Atak jsem před
zbytkem týmu definitivně přišel o poslední zbytek své
důstojnosti 🙂 Naštěstí se jedná o celkem fajn partu
profesionálních lidí, kteří se snažili svou práci odvést co
nejrychleji to bylo jen možné a dívat se mi přitom do očí 🙂


 
Víkend mi množstvím
práce utekl velice rychle. A byl přede mnou nový týden, ve kterém
jsem měl slíbený konečně odpočinek. Včera jsme měli s Tomem
na programu saunu, masáže a kosmetiku. Na to jsem se vážně
těšil. V dalších dnech bych se potom chtěl konečně podívat na
ostrov Landau a taky do pár obchodů, nemůžu přece odjet aniž
bych si něco nekoupil. V plánu jsou samozřejmě i drobné dárky
nejbližším přátelům a rodině. Při páteční procházce
městem jsem si již pár míst, kam bych se chtěl podívat a možná
tam i něco utratit, vyhlédl, tak uvidíme, zda se tam znovu
dostanu. V Hong Kongu je totiž tolik rozmanitých míst, že když
už se rozhodnete nějaké uctít svou návštěvou, musíte to
udělat hned, protože je dost možné, že o pár metrů dál
narazíte na něco podobného či docela stejného a na předchozí
místo rázem zapomenete! Tuto radu si prosím vemte k srdci, dostal
jsem ji od pokojské, při našem posledním rozhovoru.
 
Czech Blondýn
 

 

3 thoughts on “Hong Kong Day 8

  1. Tak vypadá to jako super zážitek. Žiji s čínskými spolubydlícími, tak se mi snad někdy podaří “vetřit” a nechat se jimi provéct po jejich zemi. A třeba se dostat k nějakému tomu focení – i když v mém případě z druhé strany fotoaparátu, jak víš.
    Hezkej den.

Leave a Reply

