Halloween

AUTUMN, COFFEE, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, HALLOWEEN, HONG KONG, INSTAGRAM, TRAVEL, WORK
 

Vypadalo to, že pátek
bude náročný. Ale i přes nezbytné procedury jako holení a mytí
vlasů, které vždycky zabere nejvíce času, jsme celý kolotoč
focení zvládli v rekordně rychlém čase, takže jsme se společně
s Tomem rozhodli, že využijeme nabité energie a ušetřených dvou
hodin a konečně vyrazíme na menší prohlídku halloweensky naladěného Hong Kongu.
 
 
photo – Chris Zielecki
 
Jak jsem si přečetl již
v turistickém průvodci, je Hong Kong jedno z nejlidnatějších a
nejrušnějších měst na světě /teď při Halloweenu to platí dvojnásobně/. Svým stylem života mi hodně
připomíná americký New York. Také snad nikdy nespí a čilý
ruch tu vládne čtyřiadvacet hodin denně. Ten největší není
překvapivě ráno, ale přichází až s postupujícím dnem, kdy
celkem poklidnou atmosféru střídá čím dál hustší doprava a
ruch na ulicích. Naštěstí na nás každý den před hotelem čeká
taxík nebo řidič, kteří nás odvážejí až na místo určení,
kde se daný den fotí. Doprava je tu vážně hrozná, možná že
bych na smluveném místě byl dřív pěšky, protože z půlhodinové
jízdy je to pokaždé hodina a z hodiny jsou to dvě, ale to bych se
tu musel vyznat. Neumím si představit, že bych se měl po Hong
Kongu pohybovat pěšky. Pravděpodobně bych zabloudil i s mapou.
Proto jsem si s sebou na páteční prohlídku vzal Toma, který má
na rozdíl ode mě výborný orientační smysl a není v Hong Kongu
poprvé, takže se tu i částečně vyzná. Možná vám vrtá
hlavou otázka, jak tu komunikujeme. Čínsky neumím ani číst ani
psát, máme proto štěstí že větší část hotelového
personálu jsou američani, stejně tak jako fotograf a skoro celý
zbytek jeho týmu, až na pár výjimek. V druhém případě nám
nezbývá nic jiného, než si vystačit s gestikulací rukou a nohou
🙂
 

 

Protože mám velmi rád
jídlo, první po čem jsem se v Hong Kongu pídil byla nějaká
dobrá restaurace. Všechny moje požadavky splnil podnik Bo Innovation, na adrese 60 Johnston Road. Na výběr tu mají jak
čínské speciality, tak i evropské lahůdky, na své si tu přijdou
i milovníci mořských plodů nebo vegetariáni. Na večeři jsme s
Tomem zvolili restauraci 208 Duecento Otto na Hollywood Road 🙂
Objednat si tu můžete italská či tuzemská jídla, ale i skvělé
domácí víno nebo míchané drinky.
 

 
Během příštího týdne
bych se chtěl podívat na nedaleký ostrov Landau, kde se nachází
největší socha Buddhy na světě nebo Disneyland, vynechat bych
nechtěl ani vrchol Victoria, odkud se skýtá nádherný výhled na
celý Hong Kong.
 
Mějte krásný víkend
 
Czech Blondýn


9 thoughts on “Halloween

  1. skvělé fotky! :)) HK je můj nesplněný sen, tak snad se na mě jednou usměje štěstí..
    jinak.. úžasný blog.. sleduji a těším se na další články ❤

  2. A to já tam původně ani nechtěl jít, ale přemluvil mě až Tom, který to nazval jako jedno z míst, které před odletem z Hong Kongu prostě MUSÍM vidět! 🙂

Leave a Reply

