Gastro orgasmus!

EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, HEALTHY LIFESTYLE, INSTAGRAM, Uncategorized
 
Jak už jsem na svém blogu
v minulosti několikrát zmiňoval, s vařením a vůbec s přípravou
pokrmů všeobecně jsem si nikdy nepotykal. Kuchyň byla odjakživa
místností, kde jsem trávil nejméně času, najít jste mě tam
mohli snad jen ráno při přípravě ranní kávy. Z kuchyňských
přístrojů jsem tak dokázal skvěle ovládat jen varnou konvici
nebo pressovač, trouba mi sloužila v tom lepším případě jako
další prostor k uložení oblečení, do příchodu mého bývalého
přítele Vincenze jsem postrádal i některé ze základních kusů
kuchyňské výbavy, které bychom měli mít doma všichni. Již v
minulém roce jsem se to celé ale pokoušel změnit. Pochopil jsem,
že není dobré neustále se spoléhat pouze na dostupnost
restauračních zařízení a že pár jednoduchých jídel bych se
mohl také naučit. Ze začátku to byl samozřejmě boj, ale nakonec
se přece jen zadařilo a já tak kromě míchaných vajíček dnes
zvládnu podle receptu uvařit či upéct i pokrmy složitější
stavby a co je hlavní, chutnají výtečně a nekončí v odpadkovém
koši. Tento týden jsem se rozhodl opět postoupit o stupínek výš
a přiučit se něčemu novému. Mé plány na sobotní večer byly
volné, takže jsem přijal pozvání svého dobrého kamaráda
Martina, majitele a zároveň i kuchaře jedné z pražských
restaurací, který mi nabídl, že mně naučí pár triků a
jednoduchých jídel, o kterých ví, že je mám rád tak, abych si
je mohl připravit i já sám doma. Sešli jsme se po zavírací
době, otevřeli si lahvinku vína (u které se mi vařilo hned lépe)
a společně se až do pozdních ranních hodin oddávali
gastronomickým vášním.
 
 
Byl to skvělý zážitek,
za který Martinovi děkuji. A děkuji mu samozřejmě i za nové
zkušenosti, které jsem se od něj naučil a které v brzké době
jistě zúročím ve své kuchyni, která už pro mě dávno není
neznámou místností, jako to bývávalo kdysi. Jediné co na celém
večeru považuji za negativum, byla ta hromada jídla, kterou jsme
navařili a všechnu snědli, protože nám bylo líto, jí jen tak
vyhodit 🙂
 
Czech Blondýn

Leave a Reply

