Duha ve vlasech

AUTUMN, EXCLUSIVE, HAIR, Uncategorized
Sám jsem si položil
otázku, zda se mi tento trend líbí a do jaké skupiny bych sám
sebe zařadil. Zda budu spíš tím kritikem či jestli se přidám k
těm pozitivně naladěným a odvážným jedincům. K jakému jsem
dospěl závěru? K žádnému. Osobně nechápu kde se trend
barevných vlasů vzal a jak se vůbec dokázal udržet více jak dvě
sezony, na druhou stranu ale musím přiznat, že jsou určité typy
lidí, kterým ohnivě červená, pastelově růžová nebo barva
mořské pěny neuvěřitelně sluší. Těch je ale skutečně velmi
málo, ještě míň než je 4% menšina. Větší zájem o barevné
vlasy přikládám blížícímu se Halloweenu, který je jako dělaný
pro podobné experimenty, které 90% naší populace nikdy slušet
nebudou, ale zkuste jim to vysvětlit, když je to zrovna trendy a
cool. Také jsem si uvědomil, že když už bych si měl takto
zohavit svou hlavu, tak raději celou než jen lehce postříkat pár
pramínků, jako to dělají dívky pubertálního věku, u kterých
jediných jsem ochoten přimhouřit oko (a jenom jedno), ale jinak se
dle mého jedná o čistou sebevraždu osobnosti ať už jste jakkoli
významný. Za příklad stojí např. blogerka Veronika z blogu
Czech Chicks. To se nepovedlo! I přesto všechno se kosmetické
giganty předhání o to, kdo vytvoří lepší a zajímavější
produkty, díky kterým budou vaše vlasy zářit a budou z nich oči
přecházet. Poslední barevné vychytávky jsou dokonce tak
vychytané, že barvu můžete měnit klidně každý den a celý
proces spíš připomíná nanášení make-upu. Pokud vás tato
informace nadchla a chtěli byste to vyzkoušet na vlastní kštici,
pak doporučuji sáhnout po novince Color.Bug australského kadeřníka
Kevina Murphyho. Barvu cukrové vaty, kterou propaguje třeba modelka
Charlotte Free vytvoříte zase pomocí spreje Powder Pink Spray od
label.m. Dále se prosím obraťte na jiné weby, protože já
odmítám kohokoli v tomto směru podporovat, když si o tom myslím,
to co si myslím viz. o pár řádků výše. Celé to spočívá v
určitém životním stylu a postoji, potom můžou barevné vlasy
správně fungovat a působit.
 
Czech Blondýn
 
 

One thought on “Duha ve vlasech

  1. Zrovna na téhle modelce se mi to fakt líbí! Já sama jsem jako teenager nosila všemožné barvy vlasů a k takovéto růžové jsem se chtěla několikrát alespoň na chvilku vrátit..byla to éra Gwen Stefani, která to všechno odstartovala a vypadala taak cool! Myslím, že mně šla růžová taky dobře, možná ji někdy zase zkusím, ale blond je blond:)

Leave a Reply

