Home

APARTMENT KARLIN, EXCLUSIVE, INTERIOR, OLIVIERI, WORK
Poslední týdny jsem v
jednom kole. Prioritou číslo jedna bylo zařizování nového bytu
v Karlíně. S tím mi naštěstí pomohli kamarádi, architekt Aleš
a designérka Olga, kterým bych chtěl ještě jednou touto cestou
moc poděkovat! 🙂 Oba dva dokonale zhmotnili mé představy o
ideálním bytě. Jednoduchá elegance. Čistý minimalismus. Nadšen
jsem hlavně z kvalitního italského nábytku z butiku Olivieri.
Zajděte se podívat do prodejny na Šaldově 1, kde vám milé a
vstřícné majitelky poradí a ukážou ty nejnovější trendy pro
vaši domácnost. Jsem rád, že mám většinu úkolů splněnou a
že už mi jen chybí nakoupit pár drobných doplňků a moje nové
hnízdečko bude kompletně hotové!

Na pár fotek mého nového
bytu se můžete exkluzivně podívat na mém twitteru.
 
Czech Blondýn
 


3 thoughts on “Home

Leave a Reply

