Nové staré

APARTMENT KARLIN, AUTUMN, CZECH STYLE, EXCLUSIVE, WARDROBE
Černý maxi svetr. Tak
právě do něj jsem se zamiloval. Od jeho nákupu v butiku na
Václavském náměstí ho nosím neustále na sobě a vůbec přitom
nezáleží kam se zrovna chystám. Hodí se pro všechny
příležitosti. Příjemně zahřeje, ale naopak pokud je venku
počasí, které panovalo např. o tomto víkendu, není v něm
nepříjemné horko a o pocení nemůže být řeč žádná. Ideální
kousek.
V uplynulých dnech jsem si musel vystačit jen s pár
základními kusy svého šatníku, protože ta větší část
zůstávala až do včerejšího dne ve starém bytě. Oblékal jsem
se proto pro někoho možná nudně a hlavně stereotypně. Svetr,
klasické džíny, bílá košile občas vyměněna za bavlněné
tričko, polobotky, hodinky. Sám sebe jsem ale překvapil reakcí
typu, že mi to vůbec nevadí a že bych v této uniformě dokázal
přežít ještě pár následujících dnů. Při stěhování jsem
uklidil všechny letní věci do krabic a do nové šatny již
pověsil zimní bundy, kabáty, všechny teplé svetry, čepice a
vlněné šály. Kdyby už byly náhodou potřeba, tak ať jsou po
ruce. Stejné to bylo s botami. Oprášil jsem, ošetřil a
naimpregnoval zimní kousky a letní mokasíny a ostatní uložil ke
spánku. Přípravy na zimu mám tak úspěšně za sebou. A jak jste
na tom vy?
Největší inspirací při sestavování nového šatníku mi byla bloggerka Char.
 
Czech Blondýn
 

 

Leave a Reply

