Babí léto

AUTUMN, EXCLUSIVE, FITNESS, FOOD AND DRINK, HEALTHY LIFESTYLE, INSTAGRAM, PSYCHOLOGY, Uncategorized
V létě jsem si zvykl
téměř denně cvičit, plavat, běhat, zkrátka se alespoň hodinu
denně věnovat svému tělu (mé oblíbené místo, kde máte velkou
šanci mně nyní spatřit je Holmes Place Karlín). Bohužel, už ve
svých jednadvaceti letech na sobě cítím, že moje spalování už
není takové, jako bývalo ještě před rokem a protože kritéria
v modelingu jsou velmi přísná, hýbat se a pravidelně cvičit je
mou povinností. Při některých aktivitách, hlavně při józe a
pilates jsem navíc zjistil, že léčí a udržují v klidu i moji
duši. Jsou před námi ty nejdepresivnější měsíce, jak alespoň
tvrdí odborníci, plné deště a já jsem si pro vás chtěl v
dnešním článku připravit několik tipů, jak si i v tomto období
udržet dobrou pozitivní náladu a to hlavně pro ty, kteří
sportovat nemůžou nebo se jim prostě nechce a endorfíny štěstí
potřebují získat jiným způsobem. Mezi svými přáteli jsem ale
zjistil, že tento úkol by byl nesplnitelný, protože je logické,
že každému z nás dělá radost něco jiného a musíme si proto
sami určit, co bude tím spouštěčem, co nám umožní klidný stav
duše a mysli. Má kamarádka Gábina vám všem, co s přicházející
zimou postrádáte elán, energii a chuť do života doporučuje
návštěvu Jeseníků, kde je prokazatelně nejlepší vzduch v
Evropě! Kamarád Martin zase nedá dopustit na útulné kavárničky
a zajímavou četbu. Miluje okamžiky, kdy může s hrnkem lahodné
kávy pozorovat davy lidí korzujících po Václavském náměstí.
Další moje známá Bára zase bojuje proti podzimnímu splínu
hudbou a tancem. Co bude tím vaším odrazovým můstkem?
Byl jsem
hodně překvapený, když jsem si na jednom internetovém serveru
přečetl, kolik lidí dnes trpí poruchami spánku způsobenými
stresem a špatným životním stylem. I spánek úzce souvisí se
stavem naší duše. Máte nějaké své tajné tipy, jak se probudit
odpočatí a plní síly? Co vám pomáhá usnout? Měli jste nebo
snad máte problém se spaním?
 
Czech Blondýn


One thought on “Babí léto

Leave a Reply

