Paříž

AUTUMN, COFFEE, EXCLUSIVE, INSTAGRAM, PARIS, TRAVEL, Uncategorized
Po pár dnech odpočinku a
blogové dovolené hlásím, že jsem zpátky! Důvodem mé
neplánované neaktivity byl čtvrteční odlet do Paříže, kde
jsem čerpal síly do zbytku roku. Není to ještě ani měsíc, co
jsem tu strávil jeden víkend s kamarádkou, když jsem v minulém
týdnu dostal možnost se sem podívat podruhé za tak krátkou dobu.
Zaměstnán opravdu jen věcmi, které mně baví a dělají
šťastným, jsem si i tentokrát dosyta užíval francouzské
atmosféry!
 
Czech Blondýn
 
 

2 thoughts on “Paříž

Leave a Reply

