Boty, boty, boty

AUTUMN, EXCLUSIVE, SHOES
 
Přišel podzim a s ním
potřeba nových bot. Kdo mě zná osobně nebo čte můj blog delší
dobu se už asi ani nediví. Miluju boty. Polobotky, mokasíny,
tenisky. Kožené, semišové. Černé, bílé, barevné. Je mi to
jedno, miluju je úplně všechny. Pamatuju si, jak mi jako malému
babička říkávala, že nejdůležitější jsou kvalitní a
pohodlné boty. Abych na nich nikdy nešetřil. Abych se nebál do
nich investovat trochu víc, než do jiných věcí. Já si na nich
od té doby vypěstoval nezkrotnou vášeň, která místy nestydatě
přechází až do posedlosti. No co. Někdo sbírá šperky, já
zase boty. Jediným problémem je, že je to sbírka dosti veliká.
Tak veliká, že se bojím, že na všechny boty budu za chvíli
potřebovat samostatnou místnost. 
 
Boty letošního podzimu: 
 
Současná scéna přeje
všem stylům obuvi. Největším trendem ale stále zůstávají
tenisky se skrytým klínem, které v posledních týdnech a měsících
obula snad každá druhá blogerka. Já osobně nejsem jejich
zastáncem ale ani odpůrcem. Líbí se mi hlavně kousky navržené
Isabel Marant. Hlavní problém nastává, když se mají zkombinovat
se zbytkem outfitu. Ve většině případů to dopadá dost
katastrofálně a kouzlo tenisek se skrytým klínem tím rychle
zaniká.
 
 
Dále se hřejí na
podzimním výsluní pánské polobotky. Vyplatí se sáhnout buď po
dvoubarevných nebo po těch s leopardím či zebřím vzorem. Biker
boots to je už kapitola sama o sobě. Teď těmto botkám velí
cvoky v rockovém stylu, já si ale myslím, že paráda se dá
udělat i v těch jednoduchých, protože biker boots jsou prostě
boty s velkým B. Dalším velkým hitem, který si oblíbila většina
blogerek jsou mohutné černé boty s prostřihy. V neposlední řadě
patří mezi vyvolené i kozačky nad kolena.
 
 
|
Photo | ShoeDazzle

3 thoughts on “Boty, boty, boty

  1. Také teď uvažuju nad celočernýma Marantkama..jen si jimi pokaždé před koupí nejsem úplně jistá, ale pak je zas vidím na někom v Miláně a hned je zase chci:)) Tvou posedlost chápu, mám to samé s kabelkami..

Leave a Reply

