Single

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY
Jaká může být láska?
Vášnivá i spalující. Její definice zní: Láska je trpělivá,
laskavá, nezávidí, nevychloubá se a není domýšlivá. Láska
nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit,
nepočítá křivdy.
Jiná je ale láska k člověku a k materiálním
věcem.
Mělo to celé velmi rychlý spád. Potkal jsem kluka, se
kterým mi po dlouhé době bylo zase dobře. Měli jsme stejný
smysl pro humor a stejný pohled na svět. Od začátku se nám do
cesty stavěly těžké překážky, ale nám se je dařilo
společnými silami vždy zdolat. Až na tu poslední. Ani si
nepamatuji, kdy přesně nastal ten zlomový okamžik, kdy jsme si
přestali rozumět a už vedle sebe jen přežívali. Pamatuji si jen
na obrovskou úlevu, když se za ním naposledy zabouchli dveře. Se
zavřenýma očima jsem si užíval ten obrovský klid. Už nemusím
poslouchat žádné brnkání na kytaru, nemusím se s nikým dělit
o postel, můžu kdykoli bez sebemenšího rušení psát a tvořit
články na blog. Začal jsem novou kapitolu svého života –
single života. Užívám si svobodu, nezávazné flirtování,
koketování a přízeň nápadníků. Podle nejnovějších průzkumů
Českého statistického úřadu žije v každé třetí české
domácnosti jen jedna osoba. Podle statistik tvoří singles celých
30 procent, přesněji řečeno, z celkového počtu více než 4,4
milionu domácností v České republice je více než 1,2 milionu
obydleno pouze jednou osobou. Nový fenomén? Možná. Důvod? V
touze po dokonalém partnerovi, který by splňoval náročné
požadavky, se může stát, že řada lidí na hledání toho
pravého/té pravé rezignuje. Něco málo pravdy na tom asi bude,
pokud to jako čerstvý single jedinec můžu posoudit. Když ve
společnosti oznámíte, že jste single, většinou se dočkáte
reakcí typu „ Ty musíš být tak nešťastný a opuštěný. Co
kdybychom ti někoho našli? “ Stav, ve kterém se ale zrovna
nacházím, má spoustu výhod. Mám mnohem více času na přátele
a rodinu. Můžu flirtovat, s kým se mi jen zachce. Nemusím řešit
žádné nepříjemné zlozvyky. Můžu si dělat, co chci. Do tajů
single života mně tak trochu zaučila také jedna z mých
kamarádek, která je už více než rok sama, ale že by jí to
vadilo, rozhodně nevypadá. Je krásná, chytrá, úspěšná. Ale o
vážnější seznámení prozatím nestojí. Na mně jsou slova rok
samoty
až příliš silná. Nechci být rok bez partnera a
partnerské lásky, ale momentálně si myslím, že mi pár týdnů
samoty /nikoli sexu/ velmi prospěje. Až budu cítit, že jsem
připravený, začnu se opět poohlížet po tom pravém..
 
Czech Blondýn
 
 

Leave a Reply

